Igangsættelses samtale imorgen?? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

tazz

MIWULA skriver:

Hold da op utroligt du skulle gå helt til uge 42+0  Når nu du var blevet lovet det andet.  Håber da hende lægen fik skrevet ind jeg ikk skulle gå til 42+0 for det sagde hun at hun ville men kan da godt høre det kan man ikk regne med.  

Må lige banke i bordet imorgen hvis de siger jeg først skal sættes igang der.

Jeg fik at vide, at jeg -fordi de ikke sætter fødsler igang op til en weekend - tidligst ville blive sat igang 42+4 hvis jeg gik for meget over tid.  mine 42+0 lå så lige på en torsdag, og så skulle jeg så vente til ugen efter. Jeg er glad for, at jeg fik dem på andre tanker. NOGEN havde ikke overlevet hvis jeg skulle gå til uge 43

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

MIWULA

tazz skriver:

Jeg fik at vide, at jeg -fordi de ikke sætter fødsler igang op til en weekend - tidligst ville blive sat igang 42+4 hvis jeg gik for meget over tid.  mine 42+0 lå så lige på en torsdag, og så skulle jeg så vente til ugen efter. Jeg er glad for, at jeg fik dem på andre tanker. NOGEN havde ikke overlevet hvis jeg skulle gå til uge 43

Okey hold da op godt jeg ikk skal vente til næste uge..

Anmeld

7. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg fødte 3 dage før jeg skulle til den samtale. Jeg var inde ved dem fordi jeg havde veer der ikke ville tiltage og faktisk gik i sig selv med det samme jeg kom ind.

Men jeg blev sat igang med det samme fordi jeg ikke havde ret meget fostervand.

Anmeld

7. marts 2011

MIWULA

benjamins'mor skriver:

Jeg fødte 3 dage før jeg skulle til den samtale. Jeg var inde ved dem fordi jeg havde veer der ikke ville tiltage og faktisk gik i sig selv med det samme jeg kom ind.

Men jeg blev sat igang med det samme fordi jeg ikke havde ret meget fostervand.

Øv øv jeg har desværre ingen veer.

Anmeld

7. marts 2011

Benjamins'mor

MIWULA skriver:

Øv øv jeg har desværre ingen veer.

Mine gik også i sig selv, men blev sat igang pågrund af manglende fostervand.

Anmeld

7. marts 2011

MIWULA

benjamins'mor skriver:

Mine gik også i sig selv, men blev sat igang pågrund af manglende fostervand.

Ahh okey.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.