Hejsa
Jeg var til samtale da jeg var gået 3 dage over tid. Fordi jeg har et meget meget dårligt bækken pga et gammelt færdsels uheld så havde jeg så manger smerter at de algte jeg efter eget ønske gerne måtte blive sat i gang.... Jeg kom til samtale, blev scannet også ringede hende fødselslægen som scannede mig på på fg for at høre om de havde travlt. Det havde de ikke, så jeg ku bare komme op også ville de tjekke ig indenvendig om hvor modnet jeg var... Var ikke helt modnet bok til de kunne tage vandet, så jeg fik i stedet lagt en stikpille. Da var kl 15.00. Kl 16.00 startede der en go murren i underlivet. Kl 22.00 startede mine veer og kl 06.13 næste morgen føder jeg vores dejlige dreng...
Så jeg blev sat i gang samme dag som jeg var til samtale.... Vi havde pakket en taske og havde den i bilen for en sikkerheds skyld. Blev jo så efter stikpillen sendt hjem. Men havde de taget vandet skulle jeg være blevet.
Ku jo være du var modnet nok til at de kan tage vandet på dig, så syntes i for en sikkerheds skyld skal pakke jeres taske med de ting i nu skal have med og have den i bilen.....
Pøj pøj med det...
Knus
Anmeld