Igangsættelses samtale imorgen?? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

- Uha håber de sætter dig igang samme dag  ellers ihvertfald onsdag!! krydser fingre for jer

Tak håber oz tirsdag eller onsdag for jeg ved hvis det blir onsdag kan jeg ikk sove om natten og hvis der så skal gå flere dage så er jeg da slet ikk ud hvilet til en fødsel. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Nanastep

MIWULA skriver:

Tak håber oz tirsdag eller onsdag for jeg ved hvis det blir onsdag kan jeg ikk sove om natten og hvis der så skal gå flere dage så er jeg da slet ikk ud hvilet til en fødsel. hehe

hehe nej lige præcis ! så det må gerne være imorgen på samme dag, som i skal til samtale!.. blir virkelig spændene 

Anmeld

7. marts 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

hehe nej lige præcis ! så det må gerne være imorgen på samme dag, som i skal til samtale!.. blir virkelig spændene 

Ja nemlig så er man heller ikk helt forberedt. Hehe

Anmeld

7. marts 2011

Nanastep

MIWULA skriver:

Ja nemlig så er man heller ikk helt forberedt. Hehe

hehe nej lige præcis. så du må hellere smutte tidligt i seng i aften, så du er frisk, hvis dte blir imorgen hihi !

Anmeld

7. marts 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

hehe nej lige præcis. så du må hellere smutte tidligt i seng i aften, så du er frisk, hvis dte blir imorgen hihi !

Hehge ja nemlig tror bare ikk jeg kan sove i aften heller. hehe.

Men stod da tidligere op idag så jeg måske er lidt træt i aften.

Anmeld

7. marts 2011

Nanastep

MIWULA skriver:

Hehge ja nemlig tror bare ikk jeg kan sove i aften heller. hehe.

Men stod da tidligere op idag så jeg måske er lidt træt i aften.

hehe nej, man er jo spændt alligevel! - jeg ville heller ikke kunne slappe af før mødet var slut hehe..

Anmeld

7. marts 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

hehe nej, man er jo spændt alligevel! - jeg ville heller ikke kunne slappe af før mødet var slut hehe..

Hehe og det kan man sikkert heller ikk når det er slut for så ved man hvornår man skal se sin baby. haha det er noget værre noget når de ikk selv melder sin ankomst der ved man det jo ikk på forhånd.

Anmeld

7. marts 2011

Nanastep

MIWULA skriver:

Hehe og det kan man sikkert heller ikk når det er slut for så ved man hvornår man skal se sin baby. haha det er noget værre noget når de ikk selv melder sin ankomst der ved man det jo ikk på forhånd.

hehe os rigtigt! hehe nej det er nemmere hvis det bare lige pludselig kom hehe

Anmeld

7. marts 2011

MIWULA

Nanastep skriver:

hehe os rigtigt! hehe nej det er nemmere hvis det bare lige pludselig kom hehe

Hehe ja nemlig.

Anmeld

7. marts 2011

Tut

Jeg er blevet sat igang begge gange på Herlev.

1. gang da jeg var 41+0, pga. bækkenløsning, og det at jeg jo var gået over tiden. Jeg var til samtalte 40+6, og blev sat igang dagen efter.

2. gang havde jeg en meget svær bækkenløsning og var til samtale da jeg var 38+2, og blev sat igang da jeg var 38+5.

Min opfattelse er at de bestemt er til at tale med på Herlev, jeg har haft nogle rigtig søde læger begge gange til mine samtaler.

Pøj pøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.