Anonym skriver:
Sikke en negativitet fra nogle folk her. Har nu brugt omkring 400 kr på test, har ikke haft mens i 15 mdr, ANER ikke OM og hvis så HVORNÅR ÆL EVT skulle finde sted i min krop. Har på skift i lang tid testet positiv og negativ og kan ingen ende se på det, derfor mit spøgsmål, da jeg ellers føler jeg kan blive ved og ved med at teste. Ikke bare fordi jeg er en eller anden desperat person som ikke kena vente og ikke gider teste, for har skam testet , meget ! Men mine test ændre sig ikke, de er stadig skiftevis negativ og så svag svag positiv, negativ og igen positiv, meget tærrende for psyken. Aner ikke hvad der sker i min krop, og har skam os brugt penge på en dyr dyr Clear Blue test, som TILFÆLDIG vis ikke duede på mig ! hmmmm. Det er sku belastende....
Hej Anonyme. Jeg tror da også folks vurdering bunder I, at man jo netop ikke ved hvad din situation er/var. Du skriver jo blot om man tror at en læge kan afvise eller ej. Når folk så skriver at det er en lægelig vurdering (og heldigvis) tager du det jo meget personligt. Men ud fra dit tilfælde, ville de fleste jo nok mene, at det din læges vurdering muligvis skulle være at tage en hcg prøve.
Men når man svare, er det jo generelt, og jeg går ud fra at du også personligt mener at det er en god ting at lægerne selv kan vurdere. For ellers kunne en person som var gået 7 dage over tiden jo så kræve at få en hcg prøve, eller en gravid som var nervøs jo kræve at få en scanning.
Så det med at det er godt det er en lægelig vudering betyder jo ikke, at vi så i dette tilfælde er enige med din læge. Men derfor kan man jo godt stadigvæk synes at det er godt at alle ikke kan få hvad man ville have.
Jeg har en gang selv betalt en privatklinik for en hcg blodprøve, mener det var mellem 500-700 kr (kan ikke helt huske det)
Men som en anden også sige, jeg vil da helt klart få en henvisning til en gynækolog hvis du ikke har haft mens i 15 måneder. Hvis han også nægter en henvisning på dette, så ville jeg ærlig talt skifte læge
Anmeld