Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan lægen nægte det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Kan lægen nægte det ?
Ja, det kan han...men du kan insistere og så betale hvad det koster.KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Ja, det kan han...men du kan insistere og så betale hvad det koster.KærligstSussie
hvad koster det da ? :b haha
Det vil jeg tro at han kan ja, og mener også at det er ganske rimeligt. Man kan jo sagtens selv teste det, og lægen skal jo også prioritere hvad ressourcerne skal bruges på.
Marianne
www.stjerneleg.dk
Der må være en gyldig grund til at han nægter det ??
Anonym skriver: hvad koster det da ? :b haha
Det ved jeg ikke...det må du spørge om hos lægen/på lægehuset
oki det er nu heller ikke bare for at spilde resurser, ikke at du siger det er hvad jeg gør. men har nu flere gange skiftevis testet positiv og negativ på skift ved ikke hvor mange gange, taget på psyken og pengepungen ! Så tænkte en blodprøve er 100 % sikker : )
MarianneSonne skriver: Det vil jeg tro at han kan ja, og mener også at det er ganske rimeligt. Man kan jo sagtens selv teste det, og lægen skal jo også prioritere hvad ressourcerne skal bruges på. Marianne www.stjerneleg.dk
Det er jo ikke alle, der kan teste om man er gravid.
Anonym skriver: oki det er nu heller ikke bare for at spilde resurser, ikke at du siger det er hvad jeg gør. men har nu flere gange skiftevis testet positiv og negativ på skift ved ikke hvor mange gange, taget på psyken og pengepungen ! Så tænkte en blodprøve er 100 % sikker : )
Hvor langt er du henne..hvis du altså er gravid??
1 gang vi sexede var 9 feb?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128