Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mortilj skriver: Jeg er 21, men var kun 20 da jeg fik min dreng som bliver 1 år lige om lidt.. :O
Jeg er 21, men var kun 20 da jeg fik min dreng som bliver 1 år lige om lidt.. :O
ja det går hurdig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ungmor!<3 skriver: ja det går hurdig
Det går alt for hurtigt.. Tiden flyver især efter jeg er startet på uddannelse igen, og han er kommet i vuggestue..
Hvor bor du henne af??
jeg er ung mor.. Fik Noah 3mdr før jeg blev 20.. han er nu lige blevet 3år her i torsdags
jeg er tyve år, fra nordjylland og har lucas på 3½ år og mathilde på syv mdr .
Jeg var 19, da jeg fik lille Oskar, 30 august 2010 .. så han er godt og vel et halvt år, og jeg lige fyldt 20 næsten
mortilj skriver: Det går alt for hurtigt.. Tiden flyver især efter jeg er startet på uddannelse igen, og han er kommet i vuggestue.. Hvor bor du henne af??
ja sådan har jeg ogsp efter min barsel sluttede min søn er lige blivet 16 mdr jeg fra nordjylland hvad med dig?
Sallisørøver skriver: jeg er ung mor.. Fik Noah 3mdr før jeg blev 20.. han er nu lige blevet 3år her i torsdags
puha det går så stærkyt min søn er 16 mdr forstår det ik og siger mor nu
MortilMogL skriver: jeg er tyve år, fra nordjylland og har lucas på 3½ år og mathilde på syv mdr .
ihh en fra nordjylland det der ikk mange af
Ungmor!<3 skriver: ihh en fra nordjylland det der ikk mange af
nej, desværre ikke . hvor i nordjylland bor du?
Ungmor!<3 skriver: ja sådan har jeg ogsp efter min barsel sluttede min søn er lige blivet 16 mdr jeg fra nordjylland hvad med dig?
Jeg er også fra Nordjylland..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128