Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
**C** skriver: Jeg er ung mor til 2 tøser og vi prøver at lave en mere : ) 1 graviditet var jeg 16-fødte som 17 årig 2 graviditet var jeg 18-fødte som 19 årig 3 (prøver at lave bebs) er 19 nu snart 20, manden er snart 22 . Det skulle gerne være den sidste :b Du kan bare skrive hvis du er interesseret i at snakke
Jeg er ung mor til 2 tøser og vi prøver at lave en mere : )
1 graviditet var jeg 16-fødte som 17 årig
2 graviditet var jeg 18-fødte som 19 årig
3 (prøver at lave bebs) er 19 nu snart 20, manden er snart 22 .
Det skulle gerne være den sidste :b
Du kan bare skrive hvis du er interesseret i at snakke
det har jeg da vil gerne selv ha nummer to og vil gerne snakke om hvor hårdt det er med nummer to nrår man ikk er ældre osv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ungmor!<3 skriver: hej tænkte på om der var nogen unge mødre der enten er ung mor eller venter sig og som er ung? som ku tænkte sig og skrive! jeg selv fik min søn to mdr efter jeg var fyldt 17 jeg er nu 18 og min søn er 16 mdr
hej
tænkte på om der var nogen unge mødre der enten er ung mor eller venter sig og som er ung? som ku tænkte sig og skrive!
jeg selv fik min søn to mdr efter jeg var fyldt 17 jeg er nu 18 og min søn er 16 mdr
Hejsa!
Det lyder som noget for mig
Jeg hedder Kusuma og er 19 år gammel jeg venter sammen med min kæreste på 22 vores første barn En lille dreng
MorTilMalene skriver: heej jeg er 19.. det nåede jeg lige en uges tid inden vi fik vores lille prinsesse som nu er 4 mrd..
heej jeg er 19.. det nåede jeg lige en uges tid inden vi fik vores lille prinsesse som nu er 4 mrd..
hej fik slet ikk svaret dig igår sød pige du har
Ungmor!<3 skriver: hej fik slet ikk svaret dig igår sød pige du har
jaah hun er super skøn..
MorTilMalene skriver: jaah hun er super skøn..
Jeg fik den første da jeg var 17, og nummer to da jeg var 18.
Er nu 19, og har Victoria på 2 år og 3 måneder, og Sebastian på 9 måneder
bare skriv hvis i skulle ha lyst til og snakke
Er også ung mor.. Jeg fik mit første barn en skøn datter i 2007 da var jeg 21, og venter nu nummer 2 til oktober og er lige blevet 25
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128