Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Low skriver: Ja det opdagede jeg lige haha, tosse mig.. er du startet forfra?
Ja det opdagede jeg lige haha, tosse mig.. er du startet forfra?
ja er jeg og det går rigtig godt han er kommet i en rigtig troes alder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hej^^
jeg er 19 og gravid, termin i august.. og jeg synes bestemt selv det ville være rart med andre unge at snakke med og udveksle erfaring med og kunne få gode råd and so...
Ungmor!<3 skriver: ja er jeg og det går rigtig godt han er kommet i en rigtig troes alder
Hehe... er det ikke lidt sjovere i den alder end når de er en måned gammel? Jeg er synes det er sjovere nu hvor min dreng er 8 måneder end da han kun sov og ikke var så gammel
mika.F skriver: hej^^ jeg er 19 og gravid, termin i august.. og jeg synes bestemt selv det ville være rart med andre unge at snakke med og udveksle erfaring med og kunne få gode råd and so...
du skriver bare
Low skriver: Hehe... er det ikke lidt sjovere i den alder end når de er en måned gammel? Jeg er synes det er sjovere nu hvor min dreng er 8 måneder end da han kun sov og ikke var så gammel
jo han er i en rigtig dejlig alder nyder hans alder han siger mor og en masse andre ord og manlger bare og gå
jeg er 18, og gravid i uge 4. ( termin d. 9/11 ) og så er jeg fra kolding
anetteb skriver: jeg er 18, og gravid i uge 4. ( termin d. 9/11 ) og så er jeg fra kolding
ihh en dejlig tid du går i møde
Ungmor!<3 skriver: ihh en dejlig tid du går i møde
ja - det håber jeg da ihvert fald hihi.
anetteb skriver: ja - det håber jeg da ihvert fald hihi.
Jeg er 21, men var kun 20 da jeg fik min dreng som bliver 1 år lige om lidt.. :O
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128