Så er det i morgen.... gisp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

LISBETH:-)

Siljesmor skriver:

Pøj pøj med det i morgen - det skal nok gå super godt   Men selvfølgelig er du nervøs - det ville jeg også være  Men hun vågner 1,5 time senere med 10 tæer, og et smukt smukt sammensyet sår  Skal nok tænke på jer i morgen

Knus Margith

Ps: SKØNT billede. De er altså bare super kønne, de 2 tøser

Tak søde Margith

Lægger et billed ind af resultatet når det hele er overstået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Puha har ondt i maven, er rund forvirret og render bare rundt om mig selv. Har lige afleveret Amalie til mormor og morfor og ser hende først igen på tirsdag. Det er kun 2. gang i hendes liv vi skla være væk fra hinanden i mere end 1. nat. Hun tog det meget pænt men jeg var lige ved og tude da hun var kørt.

Det forstår jeg godt, Lisbeth...det er bare en ulidelig ventetid. På den ene side vil man bare have det overstået og på den anden side ville man ønske det aldrig skulle ske

Hvad tid tager I derind i morgen?

Anmeld

6. marts 2011

dorthemus skriver:

Det forstår jeg godt, Lisbeth...det er bare en ulidelig ventetid. På den ene side vil man bare have det overstået og på den anden side ville man ønske det aldrig skulle ske

Hvad tid tager I derind i morgen?

Vi SKAL være der kl. 9 - synes det er længe før når hun først skal opereres tirsdag. Vi skal kører hjemmefra 6.45 da vi kommer ud i mylder trafikken.

Anmeld

8. marts 2011

Ville bare komme med en lille update:

Vi blev indlagt mandag hvor vi fik lavet journal, forklaret hvad der skulle ske, snakket med narkosen og foden blev røntgenfotograferet.

Elina skulle så faste i 6 timer inden selve operationen som var i morges kl. 8. Vi blev hentet ned på operationsgangen og Elina blev lagt på briksen mens hun fik en masse elektroder mv på. Hun var bare så dygtig og sage ikke en lyd. De gav hende så en maske med bedøvelse, og så kom der ellers gang i hende. Hun kæmpede helt vildt, og ville ikke overgive sig, lige inden hun faldt i søvn sage hun moar og så bare så bange ud. Hold kæft hvor var det bare hårdt, så mor her tuede til den store guldmedalje.

Da der var gået 2,5 time kom de og sage at nu lå hun på opvågningen og vi måtte gerne gå der ned. Da vi kom de ned lå hun og sov. Hun sov endnu 1 time og så skulle vi prøve og vække hende. Jeg aede hendes hånd og hun vågnede med det samme, vi var forberedte på at hun ville skrige, men hun smilede bare og har lige siden bare været et stort smil. Hun har ikke grædt en eneste gang, og har bare været så utrolig dygtig. Efter hun havde spist, drukket, tisset, fjernet drop og fået taget endnu et røntgen foto er vi nu endelig kommet hjem. Det har været rigtig hårdt, men hold op hvor er det skønt at nu er det overstået. Den store forbinding skal hun have på indtil til fredag, hvor vi skal til læge og have lagt en mindre forbinding.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

lisbeth2910 skriver:

Vi blev indlagt mandag hvor vi fik lavet journal, forklaret hvad der skulle ske, snakket med narkosen og foden blev røntgenfotograferet.

Elina skulle så faste i 6 timer inden selve operationen som var i morges kl. 8. Vi blev hentet ned på operationsgangen og Elina blev lagt på briksen mens hun fik en masse elektroder mv på. Hun var bare så dygtig og sage ikke en lyd. De gav hende så en maske med bedøvelse, og så kom der ellers gang i hende. Hun kæmpede helt vildt, og ville ikke overgive sig, lige inden hun faldt i søvn sage hun moar og så bare så bange ud. Hold kæft hvor var det bare hårdt, så mor her tuede til den store guldmedalje.

Da der var gået 2,5 time kom de og sage at nu lå hun på opvågningen og vi måtte gerne gå der ned. Da vi kom de ned lå hun og sov. Hun sov endnu 1 time og så skulle vi prøve og vække hende. Jeg aede hendes hånd og hun vågnede med det samme, vi var forberedte på at hun ville skrige, men hun smilede bare og har lige siden bare været et stort smil. Hun har ikke grædt en eneste gang, og har bare været så utrolig dygtig. Efter hun havde spist, drukket, tisset, fjernet drop og fået taget endnu et røntgen foto er vi nu endelig kommet hjem. Det har været rigtig hårdt, men hold op hvor er det skønt at nu er det overstået. Den store forbinding skal hun have på indtil til fredag, hvor vi skal til læge og have lagt en mindre forbinding.

Nåååårr hvor godt Dejligt det er overstået... og tænk engang. Det var værst for moar (og ja - jeg ville fuldstændig være ligesådan, hvis det var Idun eller Frigg )

tillykke med hjemkomsten

Anmeld

8. marts 2011

Zafir skriver:

Nåååårr hvor godt Dejligt det er overstået... og tænk engang. Det var værst for moar (og ja - jeg ville fuldstændig være ligesådan, hvis det var Idun eller Frigg )

tillykke med hjemkomsten

Tak! Aldrig har jeg været så glad for at være hjemme igen - og du har helt ret hun har de sidste to dage så meget bevist at hun er en vaske ægte superhelt

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

lisbeth2910 skriver:

Tak! Aldrig har jeg været så glad for at være hjemme igen - og du har helt ret hun har de sidste to dage så meget bevist at hun er en vaske ægte superhelt

Selvfølgelig er hun da det Og hendes superhelte evner, er naturligvis ikke blevet opereret af...

Anmeld

8. marts 2011

ønskebørn74

lisbeth2910 skriver:

HVOR ER HUN BARE SEJ!!!!

HVOR MÅ DU BARE VÆRE STOLT AF HENDE!!!!!!

Hvor er det dejligt at høre det gik så godt!!!!!!!!!!!

Lene

Anmeld

9. marts 2011

Siljesmor

Ha ha, så  så man da lige mig begynde at tude   Sikke nogle dejlige billeder. Elsker det hvor hun sidder med hospitalsskjorten  Dejligt at det hele gik efter planen, og jeg kan godt forstå at du græd, da hun skulle lægges i narkosen  Men nu er det overstået og søde Elina har kun 10 smukke tæer tilbage  Ligesom det skal være

Anmeld

9. marts 2011

ønskebarn74 skriver:

HVOR ER HUN BARE SEJ!!!!

HVOR MÅ DU BARE VÆRE STOLT AF HENDE!!!!!!

Hvor er det dejligt at høre det gik så godt!!!!!!!!!!!

Lene

Tak! jo jeg er pave stolt og synes hun er den sejeste lille superhelt. Ikke mindst er jeg MEGET lettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.