Så er det i morgen.... gisp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.990 visninger
43 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

LISBETH:-)

Ja, puha så er dagen jeg har glædet mig så meget til, og samtidig frygter og hadder, kommet.

I morgen kl. 9 skal vi indlægges på rigshospitalet og tirsdag morgen skal min dejlige Elina opereres.

Jeg glæder mig så meget til det er overstået og er samtidig bare hammrende nervøs.

Hun skal være i fuld narkose i min. 1,5 time (måske længere) og have fjernet sin ex lille tå. Det tager så lang tid fordi den er med knogle, nerver osv.

I får lige de sidste billed af de 6 små tæer og glæder mig til snart at kunne fremvise et med kun 5 små skønne (tykke) tæer - som bonus får i også lige et billed af begge mine skønne piger - tja bare fordi jeg synes de er skønne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Zafir

Naaaai... Så er hun en superhelt ligesom Runa!!!!  Jeg er sikker på at lægerne gør hvad de kan for at bevare superhelteevnerne, selvom de fjerner tåen...

Glæder mig til at høre, når hun bliver ældre, hvad hendes superhelte evne er!!!

(også krydser jeg naturligvis fingre for at dagen går godt for Elina og rigtig meget for mor, der sikkert får det værst af jer to )

Anmeld

6. marts 2011

LR85

nååå, jeg kan godt forstå du er nervøs. En lille bitte barn der skal i narkose, det er da aldrig rart.

Men som du selv siger, det bliver et stort øjeblik når det er overstået.

Håber det hele går super fint og hun får sig nogen fine fødder, selvom den ekstra tå nu har sin charme

Anmeld

6. marts 2011

linda

hej.. vil lige sige held og lykke... hun er godt nok sød..

hilsen linda.. ps. er ny her inde...

Anmeld

6. marts 2011

Zafir skriver:

Naaaai... Så er hun en superhelt ligesom Runa!!!!  Jeg er sikker på at lægerne gør hvad de kan for at bevare superhelteevnerne, selvom de fjerner tåen...

Glæder mig til at høre, når hun bliver ældre, hvad hendes superhelte evne er!!!

(også krydser jeg naturligvis fingre for at dagen går godt for Elina og rigtig meget for mor, der sikkert får det værst af jer to )

ha ha tak Zafir

Ja, det bliver helt sikkert værst for mig. Håber bare ikke hun får alt for mange smerter bagefter.

Anmeld

6. marts 2011

JuelZ

mange gange held og lykke, det skal nok gå godt alt sammen

Anmeld

6. marts 2011

louiseandersen85 skriver:

nååå, jeg kan godt forstå du er nervøs. En lille bitte barn der skal i narkose, det er da aldrig rart.

Men som du selv siger, det bliver et stort øjeblik når det er overstået.

Håber det hele går super fint og hun får sig nogen fine fødder, selvom den ekstra tå nu har sin charme

Tak

Anmeld

6. marts 2011

linda skriver:

hej.. vil lige sige held og lykke... hun er godt nok sød..

hilsen linda.. ps. er ny her inde...

Mange tak og velkommen til

Anmeld

6. marts 2011

Majdahls skriver:

mange gange held og lykke, det skal nok gå godt alt sammen

Åhhh det håber jeg også

Anmeld

6. marts 2011

Laulund87

Det skal nok gå alt sammen!

Nu har jeg prøvet at lægge min datter i narkose 8 gange og det er bestemt ikke det sjoveste. Bare hun har sin mor når hun skal sove og igen på opvågningen, er dét det vigtigste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.