Så er det i morgen.... gisp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Camillee

lisbeth2910 skriver:

Ja, puha så er dagen jeg har glædet mig så meget til, og samtidig frygter og hadder, kommet.

I morgen kl. 9 skal vi indlægges på rigshospitalet og tirsdag morgen skal min dejlige Elina opereres.

Jeg glæder mig så meget til det er overstået og er samtidig bare hammrende nervøs.

Hun skal være i fuld narkose i min. 1,5 time (måske længere) og have fjernet sin ex lille tå. Det tager så lang tid fordi den er med knogle, nerver osv.

I får lige de sidste billed af de 6 små tæer og glæder mig til snart at kunne fremvise et med kun 5 små skønne (tykke) tæer - som bonus får i også lige et billed af begge mine skønne piger - tja bare fordi jeg synes de er skønne.

hold op hvor er den lille fod sød- 6 tæer eller ej!
men kan godt forstå at du er nervøs, men krydser fingre at alt går godt, lægerne ved jo hvad de laver!

ps. skønne piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

SiLiMiMa

åh de er søde

held og lykke imorgen!!  Glæde og frygt på samme tid, ja det forstår jeg godt!

Det ser virkelig specielt ud med den ekstra lille tå - altså den passer jo lissom bare ind..... men 5 er vist nok at holde styr på

heise

Anmeld

6. marts 2011

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

STORT  fra mig.

Jeg ved hvad du gennemgår lige nu og det er IKKE sjovt.

Har sendt dig en pb.

Puha har ondt i maven, er rund forvirret og render bare rundt om mig selv. Har lige afleveret Amalie til mormor og morfor og ser hende først igen på tirsdag. Det er kun 2. gang i hendes liv vi skla være væk fra hinanden i mere end 1. nat. Hun tog det meget pænt men jeg var lige ved og tude da hun var kørt.

Anmeld

6. marts 2011

KaMa skriver:

De piger altså!!

Hold nu op nogle killer eyes den "lille" har.

Pøj pøj med i morgen. Det skal bare overståes, så I kan komme videre.

Knus fra mig

Tak søde!

Elina og Alvin - hmm det lyder nu meget sødt - fnis

Ja, nu må det gerne blive tirsdag eftermiddag så det hele er overstået

Anmeld

6. marts 2011

Baby-støv skriver:

held og lykke til jer.. Det skal nok gå helt fint...

Mange tak

Anmeld

6. marts 2011

Camillee skriver:

hold op hvor er den lille fod sød- 6 tæer eller ej!
men kan godt forstå at du er nervøs, men krydser fingre at alt går godt, lægerne ved jo hvad de laver!

ps. skønne piger!

Ja det gør de jo, og det skal også nok gå.

Tak

Anmeld

6. marts 2011

Heise skriver:

åh de er søde

held og lykke imorgen!!  Glæde og frygt på samme tid, ja det forstår jeg godt!

Det ser virkelig specielt ud med den ekstra lille tå - altså den passer jo lissom bare ind..... men 5 er vist nok at holde styr på

heise

ha ha ja det er bedre med 10 tæer ialt og ikke 11.

Lige da hun var blevet født fortalte Amalie i bh at hendes nye lillesøster havde altså 11 tæer det var der ingen der troede på. Da jeg så kom og hentede hende kunne jeg jo så fortælle at det faktisk var rigtig nok.

Anmeld

6. marts 2011

Polkaprik

årh Lisbeth. Kan godt forstå at du er nervøs! Men er sikker på at i er i de bedste hænder. Glæder mig til at få en opdate fra dig og høre det hele gik godt. Giv lige din skønne rullepølse en krammer fra mig og da også din store pige

Michelle

Anmeld

6. marts 2011

Polkaprik skriver:

årh Lisbeth. Kan godt forstå at du er nervøs! Men er sikker på at i er i de bedste hænder. Glæder mig til at få en opdate fra dig og høre det hele gik godt. Giv lige din skønne rullepølse en krammer fra mig og da også din store pige

Michelle

Tak!

Jeg skal nok komme med updates.

Lige nu er jeg meget rundforvirret.

Anmeld

6. marts 2011

Siljesmor

Pøj pøj med det i morgen - det skal nok gå super godt   Men selvfølgelig er du nervøs - det ville jeg også være  Men hun vågner 1,5 time senere med 10 tæer, og et smukt smukt sammensyet sår  Skal nok tænke på jer i morgen

Knus Margith

Ps: SKØNT billede. De er altså bare super kønne, de 2 tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.