Uge 37!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Diana...

Jeg er bare TOSSET med den stol den er mega fed lige mig! 

Din pusleplads er det sådan et væg et der kan slås op eller? 

Hvor er det bare fint det hele og stor fin mave du også har 

Kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Sofia

Carina87 skriver:

Wauw for en flot mave!! Det er mærkeligt hvordan man bare kan have en fornemmelse af hvad der gemmer sig derinde! Jeg gætter på en pige

TILLYKKE med den magiske uge 37 og at du nu må føde! Men vent lige til torsdag

fingre for at der ikke er noget svangerskabsforgifting. Det skal du da ikke bøvle rundt med!

Flotte ting forresten! Det er bare skønt at være klar!

Tak skal du have Endnu en der gætter på en pige - altså hvis du får ret får jeg et chok - har 100 procent identificeret den lille med en lille dreng Men bliver på ingen måde skuffet hvis det er en pige, så skal jeg bare lige omstille tankerne

Anmeld

7. marts 2011

Sofia

DK skriver:

Ejj hvor er du blevet stor! Du er i alt fald vokset siden sidste fredag! Men maven er jo stadig fin og rund og som den skal være! Men jeg kan godt forstå at du er træt af alt det vand i kroppen! Jeg godt huske hvor TRÆLS det var! Uhh nu får i snart en baby!! Det bliver altså bare så vildt!! Jeg er så spændt på om det bliver den lille dreng du forestiller dig! Uanset hvad så har i to derhjemme i alt fald lavet et pragteksemplar er jeg sikker på!!

Det lyder rigtig træls med svangerskabsforgiftnings-muligheden. Men dejligt at du bliver holdt øje med. Jeg håber at det gik okay til lægen i dag? Det værste der kan ske er at du bliver sat igang ikke?

Glæder mig til vi ses onsdag! 

Ja ikke? Altså jeg synes også bare den vokser og vokser, godt du også kan se det Det gik okay ved lægen, mit blodtryk var stabilt og ikke stigende. Men der var lidt protein i urinprøven og tiltagende væske i kroppen hmmmm Men lægen sagde jeg bare skulle afvente hvad JM siger på mandag, så der var ikke noget der sådan var hastende alarmerende. Tror også det værste der kan ske er at jeg bliver sat igang! På mandag har jeg besluttet at JM skal give et godt bud på vægten, altså hvis den lille vokser og vokser, så tør jeg da ikke tænke på, hvor stor den bliver, hvis jeg går 2 uger over tid. Men altså den nyeste aftale jeg har lavet med babyen er at jeg føder på torsdag, blev enig med Mettemus om at det er et godt tegn, der er jeg nemlig 37+4 ligesom du var med Kirstine og det må bestemt være "meant to be"

Anmeld

7. marts 2011

Sofia

Diana... skriver:

Kram 

Taaak - jeg elsker også bare den stol

Anmeld

7. marts 2011

Sofia

Diana... skriver:

Kram 

Puslepladsen er den klassiske hensvik reol fra IKEA, jeg er bare en dør til at vende billederne når jeg lavet et indlæg Så derfor billedet er lidt misvisende.

Anmeld

7. marts 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Tror også det værste der kan ske er at jeg bliver sat igang! På mandag har jeg besluttet at JM skal give et godt bud på vægten, altså hvis den lille vokser og vokser, så tør jeg da ikke tænke på, hvor stor den bliver, hvis jeg går 2 uger over tid.

Har JDM endnu ikke skønnet vægt?

Dejligt at blodtrykket var stabilt, og du kan være i "fred" indtil mandag... Jeg har også fået rigtig meget væske i mine ben, bare de sidste 2 dage, og det forsvinder sgu ikke rigtig igen.. Men altså, jeg skal også til JDM mandag, så ingen ko på isen her

Jeg er helt sikker på, at så længe lægen ikke skønner det "værre" end at du kan vente til mandag med ekstra tjek, så vil worst case være en igangsættelse, fx præcis til termin, for at sikre, at alt ikke lige pludselig skal gå rigtig stærkt. Den eneste måde at slippe for SSF er nemlig at komme af med moderkagen, og det sker jo altså kun ved at baby kommer ud.

Min mor blev sat i gang 4 dage før termin, sådan lidt "akut" igangsættelse, da man fik mistanke om SSF. Da jeg kom ud vejede jeg kun 2100 g., og det var fordi moderkagen ikke havde fungeret optimalt i slutningen af graviditeten. Derfor tror jeg ikke du skal være bekymret, for du ved jo lungerne er færdige, du ved baby er en lille basse (faktisk skrev jeg "han" igen..) og du er så tæt på termin... 

Nåh, det blev lige en masse ævl, men det var bare lige min viden om SSF - er spændt på hvem af os der popper først; det er jo snyd hvis du bliver sparket igang før tid!

Anmeld

7. marts 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Har JDM endnu ikke skønnet vægt?

Dejligt at blodtrykket var stabilt, og du kan være i "fred" indtil mandag... Jeg har også fået rigtig meget væske i mine ben, bare de sidste 2 dage, og det forsvinder sgu ikke rigtig igen.. Men altså, jeg skal også til JDM mandag, så ingen ko på isen her

Jeg er helt sikker på, at så længe lægen ikke skønner det "værre" end at du kan vente til mandag med ekstra tjek, så vil worst case være en igangsættelse, fx præcis til termin, for at sikre, at alt ikke lige pludselig skal gå rigtig stærkt. Den eneste måde at slippe for SSF er nemlig at komme af med moderkagen, og det sker jo altså kun ved at baby kommer ud.

Min mor blev sat i gang 4 dage før termin, sådan lidt "akut" igangsættelse, da man fik mistanke om SSF. Da jeg kom ud vejede jeg kun 2100 g., og det var fordi moderkagen ikke havde fungeret optimalt i slutningen af graviditeten. Derfor tror jeg ikke du skal være bekymret, for du ved jo lungerne er færdige, du ved baby er en lille basse (faktisk skrev jeg "han" igen..) og du er så tæt på termin... 

Nåh, det blev lige en masse ævl, men det var bare lige min viden om SSF - er spændt på hvem af os der popper først; det er jo snyd hvis du bliver sparket igang før tid!

Jo JM skønnede vægten i uge 35+1, og der var skønnet 2800-2900, synes det lyder af meget??!

Tak for al din info om SSF, rart lige at høre. Lægen sagde også at de bare gerne ville være på den sikre side nu med proteinen, og at jeg derfor hellere måtte komme jævnligt, better safe than sorry, tænker jeg, og er glad for han ser sådan på det!

Jeg er også ret rolig, vil ikke være en skandale at blive sat igang, når jeg netop er så langt henne som du også siger. Men ja, ihh det bliver spændende hvem af os der føder først, men jeg kan godt unde dig det, du har trods alt været gravid længere end jeg

Anmeld

7. marts 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Jo JM skønnede vægten i uge 35+1, og der var skønnet 2800-2900, synes det lyder af meget??!

Tak for al din info om SSF, rart lige at høre. Lægen sagde også at de bare gerne ville være på den sikre side nu med proteinen, og at jeg derfor hellere måtte komme jævnligt, better safe than sorry, tænker jeg, og er glad for han ser sådan på det!

Jeg er også ret rolig, vil ikke være en skandale at blive sat igang, når jeg netop er så langt henne som du også siger. Men ja, ihh det bliver spændende hvem af os der føder først, men jeg kan godt unde dig det, du har trods alt været gravid længere end jeg

Hm, min bassemand blev skudt til 3 kg rundt, i mandags, da jeg var 37+2.. Så jo, måske en lidt stor en du venter, men stadigvæk kan de jo nemt skønne en del forkert faktisk!

Det er helt sikkert bedre, at de er obs på at følge dig tæt, frem for at du skal ringe og "tigge" dig til tjek, fordi de ikke tager tingene alvorligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.