Jaaa, så er jeg i uge 37, og i morgen ligefrem 37+0, det er vildt. Jeg har besluttet mig for at føde i morgen! Babyen er klar, og blev for to uger siden skønnet til 2800-2900 gram, så det er en stor baby, der er klar til at komme ud. Hovedet har stået fast siden 17. januar! Min kæreste skal dog se en vigtig fodboldkamp i morgen, så vi har aftalt jeg først føder efter klokken 16.30!
Ej der er ikke optakt til noget på nogen måde, men jeg vil geeeerne føde i morgen. Har fået vildt meget væske i kroppen, helt op i lårene, og min læge har mig under "kontrol", da han mener jeg har nogle symptomer der peger på svangerskabsforgiftning, så jeg skal have taget blodtryk løbende, blandt andet her på mandag - håber det er stabilt! Ellers har han anbefalet mig at holde mig helt i ro. I dag var vejret dog så skønt at jeg måtte ud og nyde solen og at fuglene sang, jubiii det er forår! Min kæreste og jeg gik en tur rundt i byen og spiste en dejlig frokost - skønt! Jeg kommer lige med et par billeder af maven som er STOR, og jeg kan da også godt afsløre at der er kommet en del kilo på sidebenene! Derudover har min lillesøster syet sådan et fint legetæppe til babyen, det får I også lige et billede af + et billede af et par fine smækbukser min veninde har syet! Derudover er vi blevet nogenlunde færdige med børneværelset - det er dog lidt kedeligt synes jeg, da vi har lavet alt i hvidt, nu hvor vi ikke kender kønnet. Glæder mig til der kan komme lidt farver derind. Men puslepladsen er klar som I kan se på billedet, og flyverdragten ligger parat - har lånt den af søde DK, Richard er allerede vokset ud af den, så det er jo vildt dejligt, at jeg kan låne den.
Blev også lige nød til at smide et billede ind af vores nye stol, selvom den absolut intet har med babyen at gøre, men er så glad for den, så den skulle I lige se
Håber I har en dejlig weekend alle sammen, jeg skal bare slappe af og se en masse afsnit Mad Men!!
KNUS!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld