Uge 37!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Hey hey for en lækker mor med lækker mave! Du er bare SÅ super flot! Og tillykke med uge 37 - den største milepæl af dem allesammen, synes jeg. Glæder mig til du føder! Er stadig sikker på at det er en dreng, og derfor har jeg også sorteret de fine blå bukser fra, så de er klar til at blive lånt ud inden længe. Jeg synes dog du skal vente til efter på onsdag med at føde - vil jo gerne se dig på Slabberas

Øv med mulig svangerskabsforgiftning, men godt lægen har dig under opsyn. Håber det betyder at han ikke lader dig gå 14 dage over tid, så du når at blive alt for utålmodig... men alt det er selvfølgelig ligemeget når du nu føder allerede på torsdag!

Glæder mig til at se dig,

Knus, knus og flere knus

Hvor er du sød!

Ihh hvor er det sødt af dig at vi må låne de bukser, I love them!! Men sig mig en gang, er den lille lækkerbidsken til Laurits allerede vokset ud af dem??

Det bliver vist ikke til noget med en fødsel i dag Men det var nok også lidt for optimistisk, jeg snupper på torsdag som du siger. Så er jeg også 37+4 ligesom da Ditte fødte Kirstine, mon ikke det er et tegn!!!'

Glæder mig til at se jer onsdag, hvor bliver det hyyyyyggeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Hvor er du sød!

Ihh hvor er det sødt af dig at vi må låne de bukser, I love them!! Men sig mig en gang, er den lille lækkerbidsken til Laurits allerede vokset ud af dem??

Det bliver vist ikke til noget med en fødsel i dag Men det var nok også lidt for optimistisk, jeg snupper på torsdag som du siger. Så er jeg også 37+4 ligesom da Ditte fødte Kirstine, mon ikke det er et tegn!!!'

Glæder mig til at se jer onsdag, hvor bliver det hyyyyyggeligt!

Ork ja, flæskemaven har ikke kunnet være i dem i et par uger efterhånden De er vist lidt stramme som udgangspunkt (bilder vi os i hvert fald ind). Jeg har en helt masse fint til at ligge, som du gerne må kigge igennem. Men no pressure - kun hvis du har lyst selvfølgelig.

Og jo - 37+4 er helt sikkert en slags tegn. Det er jeg fuldstændig sikker på!

Anmeld

6. marts 2011

Riksen

Nøj en flot mave du har! Den er bare så fin og rund. Ih, hvor bliver det spændende at se, hvem der gemmer sig derinde

Jeg håber godt nok ikke at du har svangerskabsforgiftning, så jeg krydser fingre

Sikke nogle fine ting din søster og veninde har syet. Det er bare så skønt med hjemmelavede ting - hvem der bare kunne sy.

Stort knus fra mig

Anmeld

6. marts 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

. Så er jeg også 37+4 ligesom da Ditte fødte Kirstine, mon ikke det er et tegn!!!'

Pudsigt, jeg tænkte også vildt meget på Ditte (og Kirstine) i onsdags da jeg var 37+4....

Anmeld

7. marts 2011

blomst84

Sofia skriver:

Tak skal du have Ved ikke helt om jeg kan forestille mig, at jeg kommer til at savne den store mave. Men tror det bliver underligt, at man ikke føler liv i maven mere, det er så hyggeligt. Jeg tror, og føler mig nærmest sikker på, at det er en dreng der gemmer sig i maven. Tror du er den første der gætter på en pige, det er lidt hyggeligt Nu bliver det spædende at se til fødslen!

Ja det bliver da spændende  syntes det er rigtig flot, jer der kan vente helt til fødslen med at kende kønnet, det må være helt specielt Kan du mærke om der er gang i noget?   

Anmeld

7. marts 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Ork ja, flæskemaven har ikke kunnet være i dem i et par uger efterhånden De er vist lidt stramme som udgangspunkt (bilder vi os i hvert fald ind). Jeg har en helt masse fint til at ligge, som du gerne må kigge igennem. Men no pressure - kun hvis du har lyst selvfølgelig.

Og jo - 37+4 er helt sikkert en slags tegn. Det er jeg fuldstændig sikker på!

Det er virkelig sødt af dig - jeg vil meget gerne låne

Anmeld

7. marts 2011

Sofia

blomst84 skriver:

Ja det bliver da spændende  syntes det er rigtig flot, jer der kan vente helt til fødslen med at kende kønnet, det må være helt specielt Kan du mærke om der er gang i noget?  

Kan intet mærke.. var nok også for meget at håbe på, at der allerede skulle være gang i noget nu... Men jeg håber håber håber at det snart sker Tak for tanken!!

Anmeld

7. marts 2011

Sofia

Riksen skriver:

Nøj en flot mave du har! Den er bare så fin og rund. Ih, hvor bliver det spændende at se, hvem der gemmer sig derinde

Jeg håber godt nok ikke at du har svangerskabsforgiftning, så jeg krydser fingre

Sikke nogle fine ting din søster og veninde har syet. Det er bare så skønt med hjemmelavede ting - hvem der bare kunne sy.

Stort knus fra mig

Tak skal du have

Jeg er også virkelig spændt - men er nu ret sikker på det er en dreng

Knus

Anmeld

7. marts 2011

CA

Wauw for en flot mave!! Det er mærkeligt hvordan man bare kan have en fornemmelse af hvad der gemmer sig derinde! Jeg gætter på en pige

TILLYKKE med den magiske uge 37 og at du nu må føde! Men vent lige til torsdag

fingre for at der ikke er noget svangerskabsforgifting. Det skal du da ikke bøvle rundt med!

Flotte ting forresten! Det er bare skønt at være klar!

Anmeld

7. marts 2011

DK

Ejj hvor er du blevet stor! Du er i alt fald vokset siden sidste fredag! Men maven er jo stadig fin og rund og som den skal være! Men jeg kan godt forstå at du er træt af alt det vand i kroppen! Jeg godt huske hvor TRÆLS det var! Uhh nu får i snart en baby!! Det bliver altså bare så vildt!! Jeg er så spændt på om det bliver den lille dreng du forestiller dig! Uanset hvad så har i to derhjemme i alt fald lavet et pragteksemplar er jeg sikker på!!

Det lyder rigtig træls med svangerskabsforgiftnings-muligheden. Men dejligt at du bliver holdt øje med. Jeg håber at det gik okay til lægen i dag? Det værste der kan ske er at du bliver sat igang ikke?

Glæder mig til vi ses onsdag! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.