Den der sut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Mor-til-asta-09

rikkekrogh skriver:

Hejsa 

Min dreng er kun 9 dage gammel og man anbefaler jo først sut når de er 3 uger - indtil amning er etableret. Men men han sutter derudaf og spytter mælken ud igen. Lige nu går farmand rundt med en dreng, der har ondt i maven, men signalerer at han er sulten. Amningen kører derudaf og han har taget 600 gram!!! på, på 5 dage... så han trives skam fint.

Mit spørgsmål er så... hvornår introducerede i en narresut til Jeres guldklumper (hvis de er ammebørn).

Jeg overvejer VIRKELIG at fedte forbi ønskebørn i morgen, efter en sut! Om ikke andet så for at komme i ønskebørn.

Klem Rikke... mor til Tristan 9 dage 

Asta fik den dag 2...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Silas&Mille

Silas fik også sutten samme dag han blev født. Også selvom de søde svenske sygeplejersker sagde at det skulle man helt ikke gøre pga amningen.

Jeg ammede de første 14 dage og så fik han også MME, da jeg ikke havde nok flow af mælk.

Så Silas har både skulle sutte på brust, flaske og sut og det har ikke været noget problem.

Anmeld

4. marts 2011

Kamulla

min mor proppede en sut i munden på ham første nat.. heh.. sygeplejeskerne sagde ikke noget til det altså...

Anmeld

4. marts 2011

Bom

CamillaRH skriver:

Det fandt jeg lige ud af
- ha ha, synes bare ikke lige det hang sammen med hvad hun skrev... min feeejl

Det var hellere ikke til og vide, når nu sutten var blå og hum snakkede om sin søn...

Anmeld

4. marts 2011

Isabella_mor

min lille dreng fik en sut allerede da han var 2 døgn gammel, fordi at han simpelthen var SÅ suttelysten at jeg blev sindssyg.. (sad i TIMER og ammede ham fordi han bare ville ligge og sutte, og han suttede mig jo til blods) tror roligt du kan give din lille dreng en sut så han ikke får ondt i mavenl stakkels lille mand... 

gør det du føler dig tryg ved.. skid på alle de råd og vejledninger der er i de forskellige bøger, alle børn er forskellige og det kan være din lille dreng har nogle andre behov end så mange andre...

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Det var hellere ikke til og vide, når nu sutten var blå og hum snakkede om sin søn...

Lige præcis ha ha..

Anmeld

4. marts 2011

SussieThyssen

rikkekrogh skriver:

Hejsa 

Min dreng er kun 9 dage gammel og man anbefaler jo først sut når de er 3 uger - indtil amning er etableret. Men men han sutter derudaf og spytter mælken ud igen. Lige nu går farmand rundt med en dreng, der har ondt i maven, men signalerer at han er sulten. Amningen kører derudaf og han har taget 600 gram!!! på, på 5 dage... så han trives skam fint.

Mit spørgsmål er så... hvornår introducerede i en narresut til Jeres guldklumper (hvis de er ammebørn).

Jeg overvejer VIRKELIG at fedte forbi ønskebørn i morgen, efter en sut! Om ikke andet så for at komme i ønskebørn.

Klem Rikke... mor til Tristan 9 dage 

"Man" siger så meget.
Så brug din sunde fornuft.
Nu har man brugt sutter til spædbørn fra dag et i evigheder, så køb du bare en sut og få fred i hjemmet.
Mine egne unger har brugt sut og har taget glimrende fra hos mig, så længe jeg havde noget...og mine 3 børnebørn, har haft sut med det samme...senest den lille Ida, som nu er 2 mdr gammel, og hun babser på livet løs hos sin mor 

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. marts 2011

JonTri

Hmm nu har jeg købt fine små sutter... Til dem på 0 mdr og hvis ikke han skreg før, så gør han nu:-). Min lillefinger er åbenbart den bedste... Og til nat koger jeg en af storebrors kæmpesutter... Men der var to i nat... Med et bryst i munden:-).

Anmeld

5. marts 2011

LinLin

David var en uges tid (fordi vi glemte at købe når vi var ude at handle )

Adam fik den den dag han blev født...

Anmeld

5. marts 2011

Senia

Jeg har en veninde der arbejder på neonatal afd. og der giver de, de små sut så snart de kommer ned på afd.

Kian fik dog først sut aftenen inden han blev 3 uger. Han er desværre blevet lidt for afhængig af den, men det skyldtes at han har haft to måneder med slemme mareridt Så der brugte vi sutten rigtig meget, for at han fik så meget tryghed som overhovedet muligt.

Men hvis amningen fungere hos dig, syntes jeg da sagtens du kan give sut nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.