Den der sut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.835 visninger
40 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

JonTri

Hejsa 

Min dreng er kun 9 dage gammel og man anbefaler jo først sut når de er 3 uger - indtil amning er etableret. Men men han sutter derudaf og spytter mælken ud igen. Lige nu går farmand rundt med en dreng, der har ondt i maven, men signalerer at han er sulten. Amningen kører derudaf og han har taget 600 gram!!! på, på 5 dage... så han trives skam fint.

Mit spørgsmål er så... hvornår introducerede i en narresut til Jeres guldklumper (hvis de er ammebørn).

Jeg overvejer VIRKELIG at fedte forbi ønskebørn i morgen, efter en sut! Om ikke andet så for at komme i ønskebørn.

Klem Rikke... mor til Tristan 9 dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Mira0911

Ved ikke om det har ændret sig siden 2009... Har det sikkert... Vores datter fik sutten allerede samme dag som hun er født... 

Sygehuset gav hende den... 

Anmeld

4. marts 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

jeg ventede de tre uger med min søn og han ville SLET ikke tage den.... så nu er han 13 måneder og har aldrig brugt sut..

Anmeld

4. marts 2011

Alberts/

albert fik den samme dag

jeg har kun hørt at det er den første uge,

jeg ammede, men albert havde et ekstremt stort suttebehov, og tog stadig fint på

Anmeld

4. marts 2011

Zeus

Hun var vist ikke en uge gammel.. Men det var for at skåne mine brystvorter. Mælken løb fint, og det gav ingen problemer her..

Ved min første fik hun allerede en sut i munden på sygehuset, og det gav heller ingen problemer

Men det kan jo være rent held

Anmeld

4. marts 2011

132319

Det med de 3 uger er noget vås og ammestue snak 

Begge mine unger har fået sut allerede første dag (Hjalte fik den på neo af en sygeplejerske) Han blev dog aldrig rigtig vild med den før han var 5-6 måneder.

Kamille har altid været rigtig glad for sin sut og amningen går rigtig godt 

Anmeld

4. marts 2011

Ciss

Mine fik sut ca 7 dage gamle. Med den ældste gik det øjeblikkelig ud over dieteknikken, så den droppede vi. Teknikken rettede sig igen i løbet af et par timer. Vi prøvede igen en uge senere, og da gik det fint. Med nr to oplevede vi ingen problemer.

Jeg synes, det lyder, somom det kunne være godt for jer begge to at prøve.....

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

KatjaRenee skriver:

jeg ventede de tre uger med min søn og han ville SLET ikke tage den.... så nu er han 13 måneder og har aldrig brugt sut..

Har han ikke sut i munden på dit profil-billede?

Anmeld

4. marts 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

nej det er min datter

Anmeld

4. marts 2011

Bom

CamillaRH skriver:

Tror du ikke det er hendes datter??  Altså på billedet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.