Hey - så I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Rigtig meget... 

Er det din familie der er sådan eller er det også kærestens familie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Mira0911

victoria2008 skriver:

Er det din familie der er sådan eller er det også kærestens familie?

Det er kæresten's forældre... Min egen har sagt i første graviditet at de ikke troede på jeg var gravid, fordi jeg kastede så meget op... 

Og det gør jeg også denne gang ligeså meget... Men intet hørt fra mig egen om at de ikke tror på jeg er gravid... 

At jeg lyver om at jeg kan mærke baby, er kæresten's mor der begyndte og skabe sig åndssvag og sige jeg løj osv... 

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Det er kæresten's forældre... Min egen har sagt i første graviditet at de ikke troede på jeg var gravid, fordi jeg kastede så meget op... 

Og det gør jeg også denne gang ligeså meget... Men intet hørt fra mig egen om at de ikke tror på jeg er gravid... 

At jeg lyver om at jeg kan mærke baby, er kæresten's mor der begyndte og skabe sig åndssvag og sige jeg løj osv... 

ok.... Man bakker sgu da op omkring sådan noget, når der kommer en ny baby... Mærkelig familie...

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

victoria2008 skriver:

ok.... Man bakker sgu da op omkring sådan noget, når der kommer en ny baby... Mærkelig familie...

Nemlig... Kæresten flippede også helt ud på hans mor... Hun værst til alt det... 

Anmeld

4. marts 2011

Vial

MoarJ skriver:

3+4 ikke så stor en mave - nærmest ikke så meget at se... 

Nu er jeg 11+3 og hold da op... Mærker liv allerede, men ikke hver dag... 

Så her er det nyeste look... 

Billedet er ikke så tydeligt - MEN det kan da se det er en mave... 

Fin mave, den skal nok blive kæææmpe stor inde du skal føde.

Ang. at mærke liv. Min lillesøster kunne det samme. Jeg har dog hørt, at fostret på det tidspunkt slet ikke er i stand til at sparke eller andet så kraftigt, at man kan mærke det. Derfor kan man vel nok mærke "noget" derinde alligevel - specielt, hvis man er meget dus med ens krop. Det er da så dejligt, at du allerede kan mærke noget. En lille trøst midt i kvalmen.

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

KaMa skriver:

Fin mave, den skal nok blive kæææmpe stor inde du skal føde.

Ang. at mærke liv. Min lillesøster kunne det samme. Jeg har dog hørt, at fostret på det tidspunkt slet ikke er i stand til at sparke eller andet så kraftigt, at man kan mærke det. Derfor kan man vel nok mærke "noget" derinde alligevel - specielt, hvis man er meget dus med ens krop. Det er da så dejligt, at du allerede kan mærke noget. En lille trøst midt i kvalmen.

Tror faktisk jeg bliver større denne gang end første gang.... 

Ja det er fantastisk midt i kvalmen at mærke baby... 

Anmeld

4. marts 2011

Vial

MoarJ skriver:

Tror faktisk jeg bliver større denne gang end første gang.... 

Ja det er fantastisk midt i kvalmen at mærke baby... 

Læste lige tråden og må konkludere, at du har total zzyg familie.. uhh, din stakkel.

Anmeld

4. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Flot mavse

Da jeg var gravid 2. gang mærkede jeg liv den da jeg var til nf, 12+ - små dejlige bobler der killede på indersiden af maven og det var bare fantastisk

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

KaMa skriver:

Læste lige tråden og må konkludere, at du har total zzyg familie.. uhh, din stakkel.

Ja det er en syg familie... 

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Flot mavse

Da jeg var gravid 2. gang mærkede jeg liv den da jeg var til nf, 12+ - små dejlige bobler der killede på indersiden af maven og det var bare fantastisk

Tak skal du have... Ja NF skal jeg til på Tirsdag... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.