Hey - så I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.035 visninger
41 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Mira0911

3+4 ikke så stor en mave - nærmest ikke så meget at se... 

Nu er jeg 11+3 og hold da op... Mærker liv allerede, men ikke hver dag... 

Så her er det nyeste look... 

Billedet er ikke så tydeligt - MEN det kan da se det er en mave... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Happiness

Man kan ik se det så godt da billedet er så småt. Men jeg kan da se en gravid mave Er sikker på den er rigtig fin!

Håber kvalmen har været til at holde ud idag!

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

3+4 ikke så stor en mave - nærmest ikke så meget at se... 

Nu er jeg 11+3 og hold da op... Mærker liv allerede, men ikke hver dag... 

Så her er det nyeste look... 

Billedet er ikke så tydeligt - MEN det kan da se det er en mave... 

Mærker du liv? Er du sikker på at det er baby du kan mærke, det er godt nok tidligt...

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

victoria2008 skriver:

Mærker du liv? Er du sikker på at det er baby du kan mærke, det er godt nok tidligt...

Er gravid 2. gang og ja jeg mærker liv, ikke hver dag.. Det er liv jeg mærker... 

Kender flere som også har mærket liv tidligere og omkring samme tidspunkt som mig... 

Har også læst at nogle har mærket liv ligeså tidligt... 

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

MaybeMe skriver:

Man kan ik se det så godt da billedet er så småt. Men jeg kan da se en gravid mave Er sikker på den er rigtig fin!

Håber kvalmen har været til at holde ud idag!

Ved ikke hvorfor billedet er så lille... 

Har døgnkvalme og det er ikke ligefrem behageligt... Kaster stadig op hver dag om dagen... 

Ønsker det går væk lige nu... 

Anmeld

4. marts 2011

Kofoed.

Selvom du har problemer med den ene del af maven, så ser den anden del flot og dejlig rund ud

Held og lykke

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Er gravid 2. gang og ja jeg mærker liv, ikke hver dag.. Det er liv jeg mærker... 

Kender flere som også har mærket liv tidligere og omkring samme tidspunkt som mig... 

Har også læst at nogle har mærket liv ligeså tidligt... 

Ok, jeg mærkede bare først liv i 20. uge her anden gang, men ja, jeg har da også hørt at man ofte mærker liv hurtigere anden gang, men så var det omkring 15.-16. uge.... men ok

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

victoria2008 skriver:

Ok, jeg mærkede bare først liv i 20. uge her anden gang, men ja, jeg har da også hørt at man ofte mærker liv hurtigere anden gang, men så var det omkring 15.-16. uge.... men ok

Tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.. og så kommer det også an på hvor moderkagen ligger... 

Jeg er blev svinet til igen her 2. gang efter jeg fortalte at jeg kunne mærke liv... 

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.. og så kommer det også an på hvor moderkagen ligger... 

Jeg er blev svinet til igen her 2. gang efter jeg fortalte at jeg kunne mærke liv... 

Håber ikke at du tolker det til at jeg sviner dig til, fordi det var absolut ikke meningen, jeg er bare overrasket over det

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

victoria2008 skriver:

Håber ikke at du tolker det til at jeg sviner dig til, fordi det var absolut ikke meningen, jeg er bare overrasket over det

Dit er slet ikke som at blive svinet til... Er blevet det af familie.. Fik beskeden at jeg var den største løgner efter jeg fortalte jeg kunne mærke liv... 

Synes jeg bestemt ikke er fair... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.