Hey - så I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Dit er slet ikke som at blive svinet til... Er blevet det af familie.. Fik beskeden at jeg var den største løgner efter jeg fortalte jeg kunne mærke liv... 

Synes jeg bestemt ikke er fair... 

Nej, det synes jeg bestemt heller ikke at de kan være bekendt, og det er jo ikke deres sag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Mira0911

victoria2008 skriver:

Nej, det synes jeg bestemt heller ikke at de kan være bekendt, og det er jo ikke deres sag

Præcis... 

Da jeg ventede Julie fik jeg beskeden: Du er ikke gravid, du er bare syg... Der var blevet vist scanningsbilleder... Hmm... 

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Præcis... 

Da jeg ventede Julie fik jeg beskeden: Du er ikke gravid, du er bare syg... Der var blevet vist scanningsbilleder... Hmm... 

Rådden familie... Hvorfor reagere på den måde, det er da noget mærkeligt noget...

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

victoria2008 skriver:

Rådden familie... Hvorfor reagere på den måde, det er da noget mærkeligt noget...

Jeps... er fuldstændig enig... 

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Jeps... er fuldstændig enig... 

Men det er jo ikke nemt at droppe sin familie, på samme måde som man kan droppe venner, men for pokker jeg var blevet tosset..

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

victoria2008 skriver:

Men det er jo ikke nemt at droppe sin familie, på samme måde som man kan droppe venner, men for pokker jeg var blevet tosset..

Du kan tro jeg er stjernet fuldstændig af begge gange... 

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Du kan tro jeg er stjernet fuldstændig af begge gange... 

Kan jeg godt forstå, de kan da bare passe sig selv og blande sig udenom, hvis de ikke har noget mere fornuftigt at lukke ud...

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

victoria2008 skriver:

Kan jeg godt forstå, de kan da bare passe sig selv og blande sig udenom, hvis de ikke har noget mere fornuftigt at lukke ud...

Besøger dem heller ikke frivilligt... det sker sjældent at jeg viser mig ved familien... Fordi de finder altid et eller andet for at få mig op i det røde felt... 

Anmeld

4. marts 2011

afrobabies

MoarJ skriver:

Besøger dem heller ikke frivilligt... det sker sjældent at jeg viser mig ved familien... Fordi de finder altid et eller andet for at få mig op i det røde felt... 

Skide irriterende....

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

victoria2008 skriver:

Skide irriterende....

Rigtig meget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.