UPDATE PÅ : Hjælp, en afstemning så jeg får mere klarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

-Milla-

Håber den er der, for umiddelbart ser den sidste positiv ud.
Jeg har dog selv dårlig erfaring med svagt positive tests taget om eftermiddagen. Mit råd er derfor, at vente et par dage og så test igen, og forsøg ikke at have for høje forventninger.
for der stadig er en mere positiv test om nogle dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Mumto3

Du skal bruge morgenurin, andet dur ikke på nuværende tidspunkt, og så kommer det sværer!!! der skal gå 3 dage mellem test, da det tager 3 dage før hcg-tallet er steget så meget at det kan registeres på en g-test. Så først om 3 dage kan du regne med at få en lidt tydligere streg. Men jeg er ikke itvivl, du er gravid, lige nu ihvertfald!!! -om den bliver derinde, er der jo desværre for tidligt at sige noget om. Men tillykke herfra!!!

Anmeld

4. marts 2011

tinasmor

Mumto3 skriver:

Du skal bruge morgenurin, andet dur ikke på nuværende tidspunkt, og så kommer det sværer!!! der skal gå 3 dage mellem test, da det tager 3 dage før hcg-tallet er steget så meget at det kan registeres på en g-test. Så først om 3 dage kan du regne med at få en lidt tydligere streg. Men jeg er ikke itvivl, du er gravid, lige nu ihvertfald!!! -om den bliver derinde, er der jo desværre for tidligt at sige noget om. Men tillykke herfra!!!

Men det kommer vel an på hvor langt henne man er. Hvis man er over der hvor man skulle have mens, så skulle testen jo være ret tydelig, også dagen efter (uden at skulle vente 3 dage) tænker mere, at det er hvis man tester for tidligt?

Jeg mener, jeg testede ca 4 dage før jeg skulle have mens, der var den også rigtig utydeilgt (lige som ts starters) men lige så snat jeg var over min mens tidspunkt, så var den tydelig både på dag 1, 2 og 3 (altså dagene talt som "gået over tid")

Anmeld

4. marts 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

Testede svagere end svag på 5 ud af 9 strimmel test, det kunne nææææsten ikke ses, og 4 ud af de 9 var negative, alle taget samme dag, IGÅR. en strimmeltest idag viste NEGATIV. De "positive" kunne ikke ses på billede, da det blotte øje dårligt kunne.

Senere idag, i eftermiddags testede jeg på en Vamled test hedder de vist ? Og den er MEGET svag, men dog MEGET tydliger end mine strimmel test fra igår, ved ikke hvad jeg skal tro ????

Billed vedlagt .. MEN tog så en mere, Vamled efter denne her var taget, den var negativ. 1 gang vi havde ubeskyttet sex er kun 25 dage siden, ved ikke hvad jeg skal tro snart ( Hvad siger i? husk jeg testede NEGATIV 1 time ca efter disse billeder er taget med en anden test. hmm

Altså, jeg kan se TO streger.           TILLYKKE   

Anmeld

4. marts 2011

SD21

Altså, jeg kan da se en streg på begge billeder !

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Tak skal i ha piger, men tør ikke slippe tvivlen. Bliver helt varm inden i når i siger tillykke, men tør ikke helt tro det pga jeg os har testet nogle negative.

Må teste igen mandag, hvis jeg da kan vente så længe  hehe

MEN hvad med det med blodprøve hos lægen som en nævnte, kan man bare lige be om det eller hva ?Eller vil de have man venter og tester igen nogle dage senere?

Anmeld

4. marts 2011

Mumto3

tinasmor skriver:

Men det kommer vel an på hvor langt henne man er. Hvis man er over der hvor man skulle have mens, så skulle testen jo være ret tydelig, også dagen efter (uden at skulle vente 3 dage) tænker mere, at det er hvis man tester for tidligt?

Jeg mener, jeg testede ca 4 dage før jeg skulle have mens, der var den også rigtig utydeilgt (lige som ts starters) men lige så snat jeg var over min mens tidspunkt, så var den tydelig både på dag 1, 2 og 3 (altså dagene talt som "gået over tid")

Ja, det er klart! det er vi enige i! 

Men når den er så utydelig som ts, så vil jeg mene at der går 3 dage før den bliver markant tydeligere og det er vigtigt med morgenurin.

Anmeld

5. marts 2011

tinasmor

Mumto3 skriver:

Ja, det er klart! det er vi enige i! 

Men når den er så utydelig som ts, så vil jeg mene at der går 3 dage før den bliver markant tydeligere og det er vigtigt med morgenurin.

Enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.