UPDATE PÅ : Hjælp, en afstemning så jeg får mere klarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.414 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Anonym trådstarter

Testede svagere end svag på 5 ud af 9 strimmel test, det kunne nææææsten ikke ses, og 4 ud af de 9 var negative, alle taget samme dag, IGÅR. en strimmeltest idag viste NEGATIV. De "positive" kunne ikke ses på billede, da det blotte øje dårligt kunne.

Senere idag, i eftermiddags testede jeg på en Vamled test hedder de vist ? Og den er MEGET svag, men dog MEGET tydliger end mine strimmel test fra igår, ved ikke hvad jeg skal tro ????

Billed vedlagt .. MEN tog så en mere, Vamled efter denne her var taget, den var negativ. 1 gang vi havde ubeskyttet sex er kun 25 dage siden, ved ikke hvad jeg skal tro snart ( Hvad siger i? husk jeg testede NEGATIV 1 time ca efter disse billeder er taget med en anden test. hmm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Anonym trådstarter

sleet ingen som kan svare ?

Anmeld

4. marts 2011

henh01

jeg synes den ser positiv ud. Skal man sige tillykke?

Anmeld

4. marts 2011

Kofoed.

Det er bedst med morgen urin, ved ikke hvad du har brugt.

Tag en i morgen tidlig og tag en mandag morgen og se om det er blevet tydeligere mellem de to.

Jeg testede svag positiv i morgenurin, da jeg var gået to dage over tid, så tænker den nok havde været negativ, hvis jeg gjorde det senere på dagen.

Anmeld

4. marts 2011

Happiness

Det er svært. Men den jeg kan se på billedet er da positiv Den er tydeligere end min den første var

Så tillykke! Prøv at tage endnu en imorgen med morgenurin, så er den sikkert mere tydelig Grunden til du testede negativt med test nr 2, er at du ik har nået at få nok hcg i urinen. Man skal helst holde sig i 4-5timer og så teste.

Så jeg tør godt sige TILLYKKE MED GRAVIDITETEN! Du skal være MOAR!

Anmeld

4. marts 2011

MajseMaja

Jeg testede 4 gange med valmed, dem fra Netto. Den første var meget utydelige lige som dine, men jo længere jeg kom jo tydeligere blev de. Og jeg er lige blevet scannet idag, og den er go nok. Så vent et par dage og prøv igen. Jeg syns de ser positive ud. Så tillykke og krydser for dig/jer

Anmeld

4. marts 2011

DLM

synes den ser positiv ud, vent en uges tid og prøv igen. sådan så min første graviditets test ud hos lægen og en uge efter bragende positiv.

Anmeld

4. marts 2011

smutti1975

klart gravid !

Anmeld

4. marts 2011

tinasmor

Hvis du tester mandag skulle den gerne være mere postiv. Hcg skal fordobles, så hvis du prøver der så er den forhåbenlig mere tydeligt. Hvis du ønsker at være gravid så vil jeg for dig.

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Tjaa hehe, det er jo planlagt og ønsker, så det må du godt, meen har VIRKEIG svært ved at tro om den er der eller ikk.

4 pos igår

5 neg igår

1 neg til morgen

1 pos idag eftermiddag (på billedet)

2 neg senere på dagen/aftenen. hmmmm ?? Derfor jeg er forvirret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.