UPDATE PÅ : Hjælp, en afstemning så jeg får mere klarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

DLM

Anonym skriver:

Tjaa hehe, det er jo planlagt og ønsker, så det må du godt, meen har VIRKEIG svært ved at tro om den er der eller ikk.

4 pos igår

5 neg igår

1 neg til morgen

1 pos idag eftermiddag (på billedet)

2 neg senere på dagen/aftenen. hmmmm ?? Derfor jeg er forvirret.

ellers gå til lægen som kan tage en blodprøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Happiness

Anonym skriver:

Tjaa hehe, det er jo planlagt og ønsker, så det må du godt, meen har VIRKEIG svært ved at tro om den er der eller ikk.

4 pos igår

5 neg igår

1 neg til morgen

1 pos idag eftermiddag (på billedet)

2 neg senere på dagen/aftenen. hmmmm ?? Derfor jeg er forvirret.

Måske du skal vente til mandag og så kun teste med morgenurinen? Bare så du ikke gør dig selv mere forvirret

Men tor nu stadig ddn er der! Mener bestemt ikke der kan være 2 streger hvis der ik er hcg i urinen (hvis den er aflæst indenfor 5 min)

Anmeld

4. marts 2011

MissGeoh

Altså jeg synes jo de ser positive ud..

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Gud ja det kunne man selvf??  MEN er det noget lægen baaare sådan lige vil ? Er det normalt man kan be lægen om sådan noget, eller ber de en om at vente lidt og teste igen?

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

De 2 streger er kommet inden for 1 min ca. Taget om eftermiddagen..  Og synes os selv de er positive, det er bare mere de andre negative test som gør mig skrup forvirret:/

Men testede jo os i morges med en anden test som var neg, dog billig strimmel. Og man siger jo morgen urin er bedst. Men er næsten bange for at en morgen test imorgen eller mandag er bragende NEGATIV. øv øv, kunne alle testende dog bare sige det samme. ØVV

Anmeld

4. marts 2011

Lotus86

Der er da i hvert fald ingen tvivl om at der er to streger på den test... Og jeg har altså ret dårlige erfaringer med strimmelteste, har kun fået svage svage streger frem på dem, hvor på den slags som Valmed er, har jeg fået fine streger frem, så jeg tror på den er der

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Der er da i hvert fald ingen tvivl om at der er to streger på den test... Og jeg har altså ret dårlige erfaringer med strimmelteste, har kun fået svage svage streger frem på dem, hvor på den slags som Valmed er, har jeg fået fine streger frem, så jeg tror på den er der

Håber du har ret

hvor langt var du så henne da du testede svagt pos på strimmel og pos på Valmed ?

Anmeld

4. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Testede svagere end svag på 5 ud af 9 strimmel test, det kunne nææææsten ikke ses, og 4 ud af de 9 var negative, alle taget samme dag, IGÅR. en strimmeltest idag viste NEGATIV. De "positive" kunne ikke ses på billede, da det blotte øje dårligt kunne.

Senere idag, i eftermiddags testede jeg på en Vamled test hedder de vist ? Og den er MEGET svag, men dog MEGET tydliger end mine strimmel test fra igår, ved ikke hvad jeg skal tro ????

Billed vedlagt .. MEN tog så en mere, Vamled efter denne her var taget, den var negativ. 1 gang vi havde ubeskyttet sex er kun 25 dage siden, ved ikke hvad jeg skal tro snart ( Hvad siger i? husk jeg testede NEGATIV 1 time ca efter disse billeder er taget med en anden test. hmm

altså for mig ser de positive ud...

Anmeld

4. marts 2011

Lotus86

Anonym skriver:

Håber du har ret

hvor langt var du så henne da du testede svagt pos på strimmel og pos på Valmed ?

Jeg har været 4+ noget. Og det var ikke en valmed jeg brugte, men samme slags. Kan prøve at sætte billeder ind af de to teste. De er taget med få timers mellemrum, strimlen først.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2011

Mauser.

Klart gravid .. mine var mere utydelige da jeg teste første gang .. 

TILLYKKE 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.