Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Hej babyfolk!Jeg bliver jo student til sommer, og traditionen er jo egentlig at vi skal have noget hvidt på. Sagen er bare den, at jeg fandt den her kjole i dag, og den er SÅ fin! Men den er jo ikke hvid. Men hvad siger I? Kan jeg have den på alligevel? Det skal lige siges at jeg ikke er en person der går i hvidt tøj, så hvis den ikke går, så bliver det alligevel en cremefarvet eller beige kjole, tror jeg. Desuden er kjolen jo en rigtig sommerkjole!
Hej babyfolk!Jeg bliver jo student til sommer, og traditionen er jo egentlig at vi skal have noget hvidt på. Sagen er bare den, at jeg fandt den her kjole i dag, og den er SÅ fin! Men den er jo ikke hvid. Men hvad siger I? Kan jeg have den på alligevel?
Det skal lige siges at jeg ikke er en person der går i hvidt tøj, så hvis den ikke går, så bliver det alligevel en cremefarvet eller beige kjole, tror jeg. Desuden er kjolen jo en rigtig sommerkjole!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nettemor skriver: ja kunne godt se på dit første svar at du ikke helt vidste hva jeg mente ;-) hvis du holder sådan et baby.dk møde /fotomøde i nærheden af viborg en dag så tropper jeg i hvert fald glædeligt op!
ja kunne godt se på dit første svar at du ikke helt vidste hva jeg mente ;-)
hvis du holder sådan et baby.dk møde /fotomøde i nærheden af viborg en dag så tropper jeg i hvert fald glædeligt op!
Haha, jeg er et fjols Uha, ja, det må tiden jo vise! Men det lyder godt i hvert fald
jannebjerre skriver: Jo for pokker - du ser skide godt ud- Jeg havde heller ikk hvidt på da jeg fik min hue
Jo for pokker - du ser skide godt ud- Jeg havde heller ikk hvidt på da jeg fik min hue
Taaaaaak! Det er godt at høre, at jeg ikke er den eneste så!
Ligesom de andre, synes jeg sagtens du kan have den kjole på
Og så bliver jeg nødt til lige at sige, at du er en rigtig rigtig køn pige, og den kjole klær dig bare SÅ flot
Pøj pø med eksamen, når du når dertil
kitty skriver: JA du kan! Den er rigtig flot, og hvis du får den røde (rigtige ) hue, så passer den da super godt til! Jeg havde mørke jeans og en græsgrøn bluse på i sin tid.. Hul i, hvad "man plejer". Føl dig tilpas og nyd at huen er din! Kan godt lide kjolen
JA du kan! Den er rigtig flot, og hvis du får den røde (rigtige ) hue, så passer den da super godt til!
Jeg havde mørke jeans og en græsgrøn bluse på i sin tid.. Hul i, hvad "man plejer". Føl dig tilpas og nyd at huen er din!
Kan godt lide kjolen
Hov hov - der er kun en rigtig hue, den er blå
Men til TS - selvfølgelig kan du have den kjole på...! Den er SUPER fin
Du ser godt ud!!Glæder mig til at se et billede af dig i kjolen med huen!
Ranarupta skriver: Du ser godt ud!!Glæder mig til at se et billede af dig i kjolen med huen!
Tak! Uha ja, der skal nok komme maaaaaaaaaaasser af billeder!
Carina1977 skriver: Ligesom de andre, synes jeg sagtens du kan have den kjole på Og så bliver jeg nødt til lige at sige, at du er en rigtig rigtig køn pige, og den kjole klær dig bare SÅ flot Pøj pø med eksamen, når du når dertil
Det lyder godt!Ej, hvor er du sød! tusinde tak.
Og tak! Uha, jeg er meget nervøs for de dumme eksamener.
jaaaa! du er fiiiiiiin jeg havde ikke selv hvidt på...altså....der DUR bare ikke for mig, jeg er en kronisk spilder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128