Kan jeg have den her kjole på når jeg modtager min hue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.305 visninger
60 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Dinna88

Hej babyfolk!

Jeg bliver jo student til sommer, og traditionen er jo egentlig at vi skal have noget hvidt på. Sagen er bare den, at jeg fandt den her kjole i dag, og den er SÅ fin! Men den er jo ikke hvid. Men hvad siger I? Kan jeg have den på alligevel?

Det skal lige siges at jeg ikke er en person der går i hvidt tøj, så hvis den ikke går, så bliver det alligevel en cremefarvet eller beige kjole, tror jeg. Desuden er kjolen jo en rigtig sommerkjole!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

AmalieMalle

Sagtens!

Jeg havde heller ikk hvid på, og det var nu en dejlig dag alligevel

Anmeld

4. marts 2011

AnneBJ

Selvfølgelig kan du det! Den er virkelig flot! Min klasse lignede en regnbue da vi fik huer på - der var ikke ret mange i hvidt tøj på selve "hue-dagen" - først til dimissionen... 

Anmeld

4. marts 2011

otlitrom

JA du kan! Den er rigtig flot, og hvis du får den røde (rigtige ) hue, så passer den da super godt til!

Jeg havde mørke jeans og en græsgrøn bluse på i sin tid.. Hul i, hvad "man plejer". Føl dig tilpas og nyd at huen er din!

Kan godt lide kjolen

Anmeld

4. marts 2011

serinasmor

synes kjolen passer godt til en stx student men ikke til en hf .... tror den blå farve i hfhuen vil clashe med kjolen

god weekend

Anmeld

4. marts 2011

Lisette 84

Jeg synes sagtens at du kan have den på........ Den er så sød...

Anmeld

4. marts 2011

LotteGabriella

jeg synes at den er rigtig fin, så på med den og f*** det hvide

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk!

Jeg bliver jo student til sommer, og traditionen er jo egentlig at vi skal have noget hvidt på. Sagen er bare den, at jeg fandt den her kjole i dag, og den er SÅ fin! Men den er jo ikke hvid. Men hvad siger I? Kan jeg have den på alligevel?

Det skal lige siges at jeg ikke er en person der går i hvidt tøj, så hvis den ikke går, så bliver det alligevel en cremefarvet eller beige kjole, tror jeg. Desuden er kjolen jo en rigtig sommerkjole!

Woow den er virkelig flot ! Selvf. kan du det

Anmeld

4. marts 2011

Dinna88

AmalieMalle skriver:

Sagtens!

Jeg havde heller ikk hvid på, og det var nu en dejlig dag alligevel

Lyder godt! Jep, tror nu ikke det ændrer på om dagen er god eller ej, mere om det ville være sådan at folk har hængende kæber når de ser mig

Anmeld

4. marts 2011

Karina84

Ja da, det selvfølgelig kan du det  

Rigtig sød kjole faktisk! og den sidder jo bare perfekt på dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.