Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Åh og så endda en H&M "kreation"... Hvem der bare kunne forudse staturen på min efterfødselskrop - så skulle jeg også sådan en kjole!!
Åh og så endda en H&M "kreation"... Hvem der bare kunne forudse staturen på min efterfødselskrop - så skulle jeg også sådan en kjole!!
Haha! Afsted og køb den! Den kan da se godt ud på de fleste, også selvom man er lidt fyldig. Laulund87 sagde endda at jeg skal have mere fylde, så vil den se pænere ud til mig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan du sagten Må også lige sige at den er virkelig flot til dig den kjole - man tænker bare sommer, sommer, sommer når man ser den
Nu blev jeg jo så ikke "rigtig" student (HTX) men altså her var der heller ikke nogen der holdt på nogen traditioner... jeg havde en mørkeblå kjole på og så godt nok med en hvid cardigan.. Men ellers ikke
Jeg har også overværet dimission på det almene gymnasium, og der var heller ikke ret mange, der havde hvidt på... hende der skulle holde afgangstalen, have endda en kjole på med store pinke blomster
Dorthe1986 skriver: Det kan du sagten Må også lige sige at den er virkelig flot til dig den kjole - man tænker bare sommer, sommer, sommer når man ser den Nu blev jeg jo så ikke "rigtig" student (HTX) men altså her var der heller ikke nogen der holdt på nogen traditioner... jeg havde en mørkeblå kjole på og så godt nok med en hvid cardigan.. Men ellers ikke Jeg har også overværet dimission på det almene gymnasium, og der var heller ikke ret mange, der havde hvidt på... hende der skulle holde afgangstalen, have endda en kjole på med store pinke blomster
Taaaaaaaaaaaaaak! Ja, nemlig! Den er SÅ sommeragtig, det er helt vildt!
Hehe, jeg driller også bare Men altså, det er godt, at der ses lidt løst på det, fordi så skal jeg altså have den kjole på!
Hold op hvor ser du godt ud Det kan du i hvert fald! Den er super sød
Skidt med at den ikke er hvid, det vigtigste på sådan en dag er da at du har det godt med det du har på
Håber du får en super god dag og tillykke med huen
ihh hvor er du da bare smuk og det kjolen også! Den kan du sagten have på.
Jeg havde heller ikke hvidt på og jeg var bestemt ikke den eneste :-)
Sisse
Lille-Nivs.Mor skriver: Hold op hvor ser du godt ud Det kan du i hvert fald! Den er super sød Skidt med at den ikke er hvid, det vigtigste på sådan en dag er da at du har det godt med det du har på Håber du får en super god dag og tillykke med huen
Tusinde tak! Jaa, jeg faldt bare for den kjole! Så fin, den er!
Jeg tror jeg har besluttet for mig selv, at det er den jeg skal have på! Pyt skidt med traditionen!
Og tak skal du have!
ladydan1 skriver: ihh hvor er du da bare smuk og det kjolen også! Den kan du sagten have på. Jeg havde heller ikke hvidt på og jeg var bestemt ikke den eneste :-) Sisse
Tusinde tak! Jamen, så bliver det altså den kjole. Jeg ville også blive godt ærgelig hvis jeg måtte bytte den til fordel for en hvid en! Men jeg troede virkelig bare at det handler om at være kridhvid den dag!
Dinna88 skriver: Tusinde tak! Jaa, jeg faldt bare for den kjole! Så fin, den er! Jeg tror jeg har besluttet for mig selv, at det er den jeg skal have på! Pyt skidt med traditionen! Og tak skal du have!
Kan virkelig godt forstå at du faldt for den
Super Ja, skidt pyt med tradition
Lille-Nivs.Mor skriver: Kan virkelig godt forstå at du faldt for den Super Ja, skidt pyt med tradition
Jeeeeeeeeeps!
Dinna88 skriver: Jeeeeeeeeeps!
hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128