Gylp - hvornår stopper det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

Nå så hun normal af bygning .. Men godt nok lang

*host host* Det er efter faderen - han er 1,92 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

mortilnoahogmelina

bb78 skriver:

Jeg fik faktisk en noget gladere baby, så jeg er glad for at jeg gjorde det  Hun var også vænnet til MME siden hun var helt nyfødt, så jeg havde jo ikke en ærlig chance for at følge trop med hende 

nej kan jeg godt se . Men dejligt hun er blevet noget gladere . 

han har fået MME siden han var 4 uger . og siden da er han os blevet meget gladere . 

men nogen gange synes jeg bare det kan være såå besværligt at amme når der alligevel ikk er særlig meget , så er flasken så meget lettere i det hele taget , for den skal jo med under alle omstændigheder over alt . 

Anmeld

4. marts 2011

mortilnoahogmelina

bb78 skriver:

4 måneder 

okay , min søn vejer 6100 og r 61 lan og han er 2 måneder . 

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

bb78 skriver:

*host host* Det er efter faderen - han er 1,92 

Okay så er det forståeligt

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Pernille08 skriver:

nej kan jeg godt se . Men dejligt hun er blevet noget gladere . 

han har fået MME siden han var 4 uger . og siden da er han os blevet meget gladere . 

men nogen gange synes jeg bare det kan være såå besværligt at amme når der alligevel ikk er særlig meget , så er flasken så meget lettere i det hele taget , for den skal jo med under alle omstændigheder over alt . 

Jeg kæmpede en kamp med suttebrikken fra fødslen.. Den ene sagde vi skulle bruge den, så var der skift - så skulle vi ikke, næste skift skulle vi bruge den igen... Aaargh.. Så det var en lettelse at komme af med den 

Anmeld

4. marts 2011

nvm

morethanperfect skriver:

Jeg har fået af vide det er fordi de sluger luft når de spiser ..

Eller også har de overspist .

det kan også være maveforsnæving, min datter gylpede også meget i kæmpe klatter, næsten så meget som opkast, og det var hver gang. hun fik også skiftet tøj 4-5 gange om dagen. hun blev tjekket for det det, men der var heldigvis ikke noget, hun var abre et KÆMPE gylpebarn

men det værd at få tjekket

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

nvm skriver:

det kan også være maveforsnæving, min datter gylpede også meget i kæmpe klatter, næsten så meget som opkast, og det var hver gang. hun fik også skiftet tøj 4-5 gange om dagen. hun blev tjekket for det det, men der var heldigvis ikke noget, hun var abre et KÆMPE gylpebarn

men det værd at få tjekket

Det er aldrig sjovt

Anmeld

4. marts 2011

mortilnoahogmelina

bb78 skriver:

Jeg kæmpede en kamp med suttebrikken fra fødslen.. Den ene sagde vi skulle bruge den, så var der skift - så skulle vi ikke, næste skift skulle vi bruge den igen... Aaargh.. Så det var en lettelse at komme af med den 

jaa det forstår jeg sku os godt . 

min søn sutter  perfekt og har gjort det siden fødslen . 

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Pernille08 skriver:

jaa det forstår jeg sku os godt . 

min søn sutter  perfekt og har gjort det siden fødslen . 

Hvor dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.