Gylp - hvornår stopper det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.395 visninger
38 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Clisolka

Hej alle i skønne damer 

Jeg sad her for lidt siden og funderede over hvornår de små egentlig stopper med at gylpe? Nu har vi ikke den store gylper her, så det er sjældent hun gylper Bliver de ved lige så længe de får flaske - eller hvordan hænger det sammen? Hvad er jeres erfaringer?

Mange weekendhilsner herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

jannebjerre

hmmm nej ikke nødvendigvis
Felix stoppede ca med at gylpe (læs:gyldpede self sommetider, men slet slet ikke i samme dur som tidligere) da han var 7mdr

Gylper hun meget???

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

jannebjerre skriver:

hmmm nej ikke nødvendigvis
Felix stoppede ca med at gylpe (læs:gyldpede self sommetider, men slet slet ikke i samme dur som tidligere) da han var 7mdr

Gylper hun meget???

Nix ikke meget gylp her  De sidste par uger har det faktisk været en gang om ugen....

Anmeld

4. marts 2011

jannebjerre

bb78 skriver:

Nix ikke meget gylp her  De sidste par uger har det faktisk været en gang om ugen....

Jamen det er da dejligt

Felix gylpede KONSTANT da han var bette...skide træls..

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Jamen det er da dejligt

Felix gylpede KONSTANT da han var bette...skide træls..

Ja, jeg brokker mig nu heller ikke 

Uf det er ikke sjovt med gylp hele tiden - det var mere da hun var nyfødt hun gylpede lidt mere...

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

Oscar gylpede førhen rigtig meget .. Der kunne vi skifte tøj på ham op til 4 gange om dagen ..
Men det er ikke så slemt mere .. Tror kun han gylper hver anden dag .. Jeg tror det blir bedre med tiden  

Anmeld

4. marts 2011

Sara.

Lærke har faktisk aldrig gylpet... jo men det kan nok tælles på 2 hænder...

Nor derimod har gylpet rigtig meget.... han er 11 mdr nu og får kun nat flaske + nogle gange en i vuggestuen. Men han gylper sådan et par gange om dagen vil jeg tro.

Min læge sagde at når han begyndte med mere fast føde og sidde oprejst ville det stoppe lige så stille..... (til 5 mdr. undersøgelsen sagde hun det).

Tjah... hvis han spiser suppe kan der også komme lidt gylp....

Tror det forskelligt fra barn til barn, glæd jer over ikke at ha en stor gylper :-)

Anmeld

4. marts 2011

mortilnoahogmelina

Nogen som så ahr nogen kloge svar på hvorfor de gylper meget ??

Jeg har en søn som gylper store kæmpe "kager" op af gangen hver eneste gang han får mad . 

HAn er kun 2 måneder . 

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

Nogen som så ahr nogen kloge svar på hvorfor de gylper meget ??

Jeg har en søn som gylper store kæmpe "kager" op af gangen hver eneste gang han får mad . 

HAn er kun 2 måneder . 

Jeg har fået af vide det er fordi de sluger luft når de spiser ..

Eller også har de overspist .

Anmeld

4. marts 2011

serinasmor

hmm .. serina "gylper" af og til endnu...hun er nu 14 mdr

ikke meget .. men det hænner et par gange om ugen at der lige kommer noget vand, havregrød, banan eller mælk retur (det har endda også været rugbrød)... det lader til at hun ikke altid lige får sunket det ordentligt så det ryger helt ned i mavesækken... så kommer lidt af det op igen når hun har leget lidt .. det gælder i øvrigt ligemeget om hun har grovædt eller nippet til sin mad

det er dog på ingen måde så slemt som det var da hun kun fik flaske .. der var det ikke til at regne med hvornår eller hvor meget hun gylpede .... hun kunne lige så nemt gylpe lige inden der var mad som lige efter hun havde fået (og ALT derimellem)

håber mit svar gjorde nogen klogere ??

serinasmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.