Gylp - hvornår stopper det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Henri84

Min pige bliver 10 mdr. i morgen... Hun gylper stadig dagligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Jeg har fået af vide det er fordi de sluger luft når de spiser ..

Eller også har de overspist .

Ja min SP siger os det er fordi han overspiser , men ja hun siger så os han er fed hmm , jeg ved bare ikk lige hvor henne . 

Men hvad skal man gøre når drengen er sulten nægte ham mad ?? 

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Pernille08 skriver:

Ja min SP siger os det er fordi han overspiser , men ja hun siger så os han er fed hmm , jeg ved bare ikk lige hvor henne . 

Det får vi også at vide fra vores SP, jeg ved heller ikke lige hvor hun er "fed" henne 

Er de sultne, er de sultne! 

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

Siger hun han er fed ?? Det siger man da ik om andres børn ?? 

Neej , han skal bare ha lov og spise det han kan .. Oscar er også stor af sin alder , men ligefrem fed vil jeg ikke kalde det ...

Han spiser 230 ml pr. måltid og spiser hver 2 til 3 time

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

Wow  Vi kan højst få Isabella op på 180, hvis vi er heldige...

Anmeld

4. marts 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Siger hun han er fed ?? Det siger man da ik om andres børn ?? 

Neej , han skal bare ha lov og spise det han kan .. Oscar er også stor af sin alder , men ligefrem fed vil jeg ikke kalde det ...

Jaaa det siger hun . Jeg blev godt nok os forarget da hun sagde det . Hmm . 

Han er 2 måneder . og han får først lidt bryst (5 min) har ikk særlig meget tilbage der efter får han 120 ML MME . Og spiser meget forskelligt men med 3-5 timer imellem . 

Jeg synes ikke selv han spiser vildt meget , ja han har en god appetit , nogen dage bedre end andre . men nu æblet falder vel sjældent særlig langt fra stammen . - hans far . 

Anmeld

4. marts 2011

mortilnoahogmelina

bb78 skriver:

Det får vi også at vide fra vores SP, jeg ved heller ikke lige hvor hun er "fed" henne 

Er de sultne, er de sultne! 

Okay , så jeg er ikk en helt dum mor der bare fortsætter med at give ham mad når han er sulten . 

Han får først lidt bryst ( 5 min ) ca så er der ikk mere i begge to . der efter får han 120 ML MME . og han spiser med 3-5 timer imellem . sover fra kl 19 til 6 morgen . 

Såå ja jeg er blevet ved at fortsætte som vi hele tiden har gjort . selvom hun vil have han KUN skal have bryst . men hvad nytter det når der ikk er nok til at mætte ham . 

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Pernille08 skriver:

Okay , så jeg er ikk en helt dum mor der bare fortsætter med at give ham mad når han er sulten . 

Han får først lidt bryst ( 5 min ) ca så er der ikk mere i begge to . der efter får han 120 ML MME . og han spiser med 3-5 timer imellem . sover fra kl 19 til 6 morgen . 

Såå ja jeg er blevet ved at fortsætte som vi hele tiden har gjort . selvom hun vil have han KUN skal have bryst . men hvad nytter det når der ikk er nok til at mætte ham . 

Nix! Jeg begyndte også på flasken, til at starte med kun til supplering efter bryst, og efter 6 uger opgav jeg amningen. Min SP blev noget så foraget over at jeg begyndte på flasken. Men er de sultne skal de da have mad!

Lige pt. er vi inde i en periode, hvor hun ikke vil spise så meget af gangen. Det er næsten endnu mere frustrerende 

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

Pernille08 skriver:

Jaaa det siger hun . Jeg blev godt nok os forarget da hun sagde det . Hmm . 

Han er 2 måneder . og han får først lidt bryst (5 min) har ikk særlig meget tilbage der efter får han 120 ML MME . Og spiser meget forskelligt men med 3-5 timer imellem . 

Jeg synes ikke selv han spiser vildt meget , ja han har en god appetit , nogen dage bedre end andre . men nu æblet falder vel sjældent særlig langt fra stammen . - hans far . 

det lyder da ikke til han spiser vildt meget ? Oscar spiste mere da han var 2 mdr.. 

Anmeld

4. marts 2011

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

det lyder da ikke til han spiser vildt meget ? Oscar spiste mere da han var 2 mdr.. 

nej synes jeg heller ikk . hun er dum i hovedet . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.