Hvad får Malou af frugt ?
Min søn lider af en slags allergi........... Han kan ikke tåle frugt med syre i...... Dvs.. Simpelthen alt... Citron, Lime, appelsin, klementin, grepe, alt i citrus familien... også frugt som annanas og kiwi, fersken osv... er fuldstændig udelukket.... Hans afføring ændrer sig med det samme.... Der går meget kort tid... Den bliver synd og syrlig.... og den ætser hans hud på numsen.... Jeg skal være virkelig opmærksom på dette... ellers så sker der nettop det som du beskriver, at huden nærmest når at blive hudløs, nærmest inden man når at få bleen af ham, og vi snakker under 5 min..
Jeg har lært at være meget opmærksom på hans allergi... Han får ikke vingummier som er gule/orange... I sommers måtte jeg lave hjemmelavet koldskål fordi alle de færdiglavede indeholdt citronsyre..... Jeg kom engang til at lade ham drikke en halv kop danskvand med citrus........ Det tog 3 dage at få rettet op på hans mave derefter 
Han har måttet holde fridage fra vuggestuen op til flere gange, hvis noget lige er kommet til at lade ham spise noget med citrus..
Jeg synes du skal undersøge om Malou har det samme problem... Undgå alt med citrus i et stykke tid...
Og jeg smørrer william forebyggende og ikke mindst behandlende, hvis han en sjælden gang nu skulle være uheldig... Cremen hedder Phantothenol salve... og den er simpelthen ginial....
Held og lykke med at få styr på hendes røde hud igen... 
Anmeld