Søger råd til Malous numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Pia.

Du skal gå på apoteket og bede om Brentan baby pasta (Baby pasta med Brentan - kan ikke huske hvad rækkefølge det udtales)

Det er dog mod svampe infektion på huden - men tit når numsen bliver så rød så er det gerne fordi der er en mindre svampe infektion...

Det virker rigtig godt... Lad hende sidde i badet så huden er helt ren og dup hende med en stofble når du tørre hende og så smør et lag på af den baby pasta - du vil allerede efter kort tid se en forskel .... Det er rigtig effektivt...

God bedring med den lille numse - der er ikke noget værre end at skifte sådan en lille rødnumse

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Tanja84

R&N skriver:

INOTYOL!!!! Vidundersalve til ALT! Især baby numser og revner i hæle... Arbejdede sidste år på en sårklinik, og der lærte jeg at bruge det...det må ikke bruges på sår...

DEN VIRKER, og du får en hurtig virkning

Hvis hun har tynd afførring ville jeg evt. skifte lidt mellem salve, og kogte koldtvandklude. HUSK ikke at bruge begge dele på engang

Anmeld

4. marts 2011

jannebjerre

TJÆRESALVE

Anmeld

4. marts 2011

smokin

R&N skriver:

INOTYOL!!!! Vidundersalve til ALT! Især baby numser og revner i hæle... Arbejdede sidste år på en sårklinik, og der lærte jeg at bruge det...det må ikke bruges på sår...

Numsen er ikke sår nu, men har været.. er det håndkøb?

Anmeld

4. marts 2011

smokin

Tanja84 skriver:

DEN VIRKER, og du får en hurtig virkning

Hvis hun har tynd afførring ville jeg evt. skifte lidt mellem salve, og kogte koldtvandklude. HUSK ikke at bruge begge dele på engang

Hun har ikke tynd afføring overhovedet.

Anmeld

4. marts 2011

Halbschön

Zette skriver:

Det er den det er en tjæresalve... Elsker den.. Du skal kun smøre et tyndt lag på

Anmeld

4. marts 2011

jannebjerre

Zette skriver:

Jeps det er tjæresalve og det virker bare

Anmeld

4. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina lider også rigtig meget af rød numse, hvor der hurtigt kommer sår og væske. Hun skal bare have en ble med afføring på i max 3 min, så er den næsten sikker.

Du skal IKKE bruge creme med tjære - det bliver bare MEGET værre.

Vi bruger Brentan fra lægen og ja, det er til svamp - men det HJÆLPER. Du skal bare smører en tynd lag på morgen og aften og IKKE bruge andet creme, så går det hurtigt væk.

Anmeld

4. marts 2011

smokin

MoarHvidovre skriver:

Lina lider også rigtig meget af rød numse, hvor der hurtigt kommer sår og væske. Hun skal bare have en ble med afføring på i max 3 min, så er den næsten sikker.

Du skal IKKE bruge creme med tjære - det bliver bare MEGET værre.

Vi bruger Brentan fra lægen og ja, det er til svamp - men det HJÆLPER. Du skal bare smører en tynd lag på morgen og aften og IKKE bruge andet creme, så går det hurtigt væk.

Okay, hvis afføringen ligger oppe ved skridtet bliver hun så også rød på skamlæberne? det ligner nærmest et mildt brandsår selvom jeg er hurtig til at skifte. Vi troede først det var bleerne men det var det altså ikke. For det kommer også med allergibleerne. Og kun efter afføring. 

Anmeld

4. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Zette skriver:

Okay, hvis afføringen ligger oppe ved skridtet bliver hun så også rød på skamlæberne? det ligner nærmest et mildt brandsår selvom jeg er hurtig til at skifte. Vi troede først det var bleerne men det var det altså ikke. For det kommer også med allergibleerne. Og kun efter afføring. 

Ja, det gør hun også - det er faktisk hele skridtet at hun er rød på og det ser "farligt ud".

Både vs og hjemme er vi meget hurtige til, at skiftet hende, men alligevel bliver hun bare så rød. Nogen dage græder hun rigtig meget og siger av av av

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.