Nu har jeg gået frem og tilbage en Million gange idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

LinLin

Anne85 skriver:

Det var heller ikke det jeg mente  Mine unger er skam også blevet puttet i egen seng - og endda på eget værelse fra de kun var et par måneder gamle. Mener bare, at jeg absolut ikke er tilhænger af at man fx skal stå ude foran døren i 5 minutter imens barnet er ked - og slet ikke et barn på 3 mdr. Jeg ville straks tage det op - trøste og så ligge igen når han/hun var faldet til ro igen

Ok

Så er vi bare helt enige Der har været 3 eller 4 dage i Davids liv han har grædt når jeg er gået ud: der er jeg gået ind igen med det samme, for der har været noget galt! Det skal på ingen måde være noget dårligt at skulle sove (selvom det er træls man skal det når man liiige leger )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Laulund87

DAs mor skriver:

Ja når de er syge kan man jo ikke regne med noget...

Jeg tror på det er en god idé at gøre det til en vane fra starten (selvom nogle nok synes man er "ond" - jeg har da selvfølgelig taget dem op og trøstet hvis de har været kede af det! Men det der med at gå rundt og vugge på armen (eller skulle gå med barnevognen før de gider sove) det har jeg villet undgå...

Jeg har heller aldrig ladet hende græde, men hvis hun har været vant til at blive lagt, så har hun jo aldrig brokket sig Vi var jo indlagt 3 måneder ca hvor sygeplejerskerne passede hende jævnligt (fordi de ville observere) og de lagde hende..

Det er jeg godt nok glad for den dag i dag

Anmeld

4. marts 2011

LinLin

Laulund87 skriver:

Jeg har heller aldrig ladet hende græde, men hvis hun har været vant til at blive lagt, så har hun jo aldrig brokket sig Vi var jo indlagt 3 måneder ca hvor sygeplejerskerne passede hende jævnligt (fordi de ville observere) og de lagde hende..

Det er jeg godt nok glad for den dag i dag

Jeg synes da også det er super fedt at man bare siger god nat til David - og så lægger han sig til at sove - så må jeg bare krydse fingre for at Adam bliver ved med at være lige så god til det som han er nu  

Anmeld

4. marts 2011

Laulund87

DAs mor skriver:

Jeg synes da også det er super fedt at man bare siger god nat til David - og så lægger han sig til at sove - så må jeg bare krydse fingre for at Adam bliver ved med at være lige så god til det som han er nu  

Håber jeg også at han gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.