Nu har jeg gået frem og tilbage en Million gange idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Mor1012

DAs mor skriver:

Jeg synes overhovedet ikke hun er for lille!

Begge mine er bare blevet i seng om aftenen - fra starten af

Jeg vil sige, jeg synes, du gør det rigtige. Hvis hun er meget ked af det ville jeg lige tage hende op og trøste - og så putte hende igen, give sutten og sige god nat

ja det gør jeg os.. Hvis hun Græder, tager jeg hende op. hvis hun bare Træt pyldre gør jeg ikke. men giver hende sutten hver gang hun spytter den ud og bliver utilfreds ig siger god naaaat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

LinLin

Emilie2010 skriver:

ja det gør jeg os.. Hvis hun Græder, tager jeg hende op. hvis hun bare Træt pyldre gør jeg ikke. men giver hende sutten hver gang hun spytter den ud og bliver utilfreds ig siger god naaaat

Det fortsætter du bare med

Anmeld

3. marts 2011

Mor1012

MarianneSonne skriver:

Jeg kan ikke helt huske hvornår det var min sp sagde at jeg kunne tage den kamp, men det var vist ved 4 måneders alderen tror jeg. Jeg tog i hvert fald kampen med Maja på samme måde som dig. Hun skulle græde i tre minutter (eller også var det fem) og så gik jeg ind og gav hende sutten, trøstede hende og gik igen, da hun var faldet til ro. Det tog også tre kvarter første dag, men allerede på tredjedagen sov hun uden gråd og det blev ved sådan. Muligvis holdte hun op med at græde fordi hun vidste at hun ikke kunne regne med at komme op, og muligvis var hun for lille. Men hun græd altid når hun skulle sove, om hun var hos mig eller i sengen var sådan set underordnet. Jeg kunne have hende hos mig i en time, og hun ville stadig græde. Så jeg vurderede at det var bedre at hun lærte at "opgive", så hun kunne lære at falde i søvn end at være ked af det hos mig.

Hvis du vurdere at hun er stor nok til at tage kampen nu, så hold ud i et par dage mere i hvert fald. Men hvis du ikke kan stå fast og ikke føler at det er rigtig, så giv op med det samme. Det vil være synd hvis du kun gør det halvt.

Marianne

www.stjerneleg.dk

taaak for dit svar sødt af dig

jeg giver ikke op, hun er Ikke ulykkeligt hun lærer det hurtigt. kan mærke stor forbedring fra igår til idag

og ja emilie pylre os hos mig når hun skal sove på mig, så det er det samme i sengen, Lidt værre i sengen, men ja <

Anmeld

3. marts 2011

Mor1012

Chritinap skriver:

Hvorfor er hun for lille til at blive lagt i sin seng, for muligvis selv at kunne falde i søvn. Omsorg, mad og tryghed for hun jo masser af på anden tid af døgnet.???

det i hvertfald det rigtige jeg gør hun sover i hvertfald sødt i sengen nu indtil imorgen tidlig, ligesom igår.. imorgenm går det sikkert endnu bedre

Anmeld

3. marts 2011

millesofie

Emilie2010 skriver:

Nå, MIN DATTER ER 3 EN HALV MÅNED.. jeg er igang med at lære Emilie at sove når hun bliver lagt I Sengen. Før faldte hun halvt i søvn på armen, og derefter lagde hende i seng.

jeg VED hun er træt ca hver 2 time, og det plejer tit at være når vi har lejet og jeg har giret hende ned igen, eller hvis hun lige har fået flaske, at jeg så ligger hende ind.

Idag har jeg så rendt 2000.0000 gange frem og tilbage for at sige Godnaaat og give sutten. ** Hun spytter bare sutten ud, eller græder, skriger utilfreds, eller "snakker"

sparker med Arme og ben men i eftermiddags efter 30min gav hun op og faldte i søvn.

Nu har hun lagt inde i sengen i 40min, og efter 40min med utrilfreds skrig, snakken og spytten sutten ud, er hun nu faldet i søvn

ER DETTE DEN RIGTIGE MÅDE AT GØRE DET PÅ

jeg synes hun er alt for lille til at ligge alene, men det er jo min mening hun græder jo på dig og hvorfor du ikke vil være hos hende... århh jeg ville ikke have hjerte til det, men ok hvis det lykkes så skal du ikke tage "kampen" senere hen

Anmeld

3. marts 2011

Mi

Emilie2010 skriver:

taaak for dit svar sødt af dig

jeg giver ikke op, hun er Ikke ulykkeligt hun lærer det hurtigt. kan mærke stor forbedring fra igår til idag

og ja emilie pylre os hos mig når hun skal sove på mig, så det er det samme i sengen, Lidt værre i sengen, men ja <

Jamen så giv det endeligt et par dage mere på samme måde. Da Maja efter tre/fire dage sov med det samme var jeg så chokeret. Jeg havde aldrig troet at det kunne lade sig gøre for hun var så ulykkelig hver aften og pludselig var hun en hel alm pige glad pige som blev lagt i seng

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. marts 2011

Mor1012

Fisenberg skriver:

jeg synes hun er alt for lille til at ligge alene, men det er jo min mening hun græder jo på dig og hvorfor du ikke vil være hos hende... århh jeg ville ikke have hjerte til det, men ok hvis det lykkes så skal du ikke tage "kampen" senere hen

kan sagtens følge dig

men hun er ikke ulykkelig.. du ved, man kan hørre forskel på ens barns gråd.. når hun græder tager jeg hende op, og når hun ligger og pyldre og holder mund, og pyldre og holder mund, så tager jeg hende ikk op. giver hende bar sutte, og så holder hun op og er stille 1 min og så spytter hun sutten ud igen, snakker Eller pyldre, og så går jeg derind igen

Anmeld

3. marts 2011

morethanperfect

Fisenberg skriver:

Altså hvad er hun for lille til ??

Ts: Min SP fortalte mig netop jeg skulle gøre det der ..

Oscar var 2 mdr. da vi begyndte og ligge ham ind når han var træt , og tabte han sutten , så gav vi ham den , og gik igen .. Osv ..

Anmeld

3. marts 2011

morethanperfect

nutche skriver:

jeg beundrer dig for at tage "kampen op" men umiddelbart synes jeg din datter er lidt for lille til den slags.  3mdr gammel har hun bare brug for masser af tryghed, og omsorg og mad.

Hvad er hun for lille til ??

Anmeld

3. marts 2011

Lone Jakobsen

morethanperfect skriver:

Hvad er hun for lille til ??

til at blive puttet på den måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.