MarianneSonne skriver:
Jeg kan ikke helt huske hvornår det var min sp sagde at jeg kunne tage den kamp, men det var vist ved 4 måneders alderen tror jeg. Jeg tog i hvert fald kampen med Maja på samme måde som dig. Hun skulle græde i tre minutter (eller også var det fem) og så gik jeg ind og gav hende sutten, trøstede hende og gik igen, da hun var faldet til ro. Det tog også tre kvarter første dag, men allerede på tredjedagen sov hun uden gråd og det blev ved sådan. Muligvis holdte hun op med at græde fordi hun vidste at hun ikke kunne regne med at komme op, og muligvis var hun for lille. Men hun græd altid når hun skulle sove, om hun var hos mig eller i sengen var sådan set underordnet. Jeg kunne have hende hos mig i en time, og hun ville stadig græde. Så jeg vurderede at det var bedre at hun lærte at "opgive", så hun kunne lære at falde i søvn end at være ked af det hos mig.
Hvis du vurdere at hun er stor nok til at tage kampen nu, så hold ud i et par dage mere i hvert fald. Men hvis du ikke kan stå fast og ikke føler at det er rigtig, så giv op med det samme. Det vil være synd hvis du kun gør det halvt.
Marianne
www.stjerneleg.dk
taaak for dit svar
sødt af dig
jeg giver ikke op, hun er Ikke ulykkeligt
hun lærer det hurtigt. kan mærke stor forbedring fra igår til idag
og ja emilie pylre os hos mig når hun skal sove på mig, så det er det samme i sengen, Lidt værre i sengen, men ja <
Anmeld