Emilie2010 skriver:
Nå,
MIN DATTER ER 3 EN HALV MÅNED.. jeg er igang med at lære Emilie at sove når hun bliver lagt I Sengen. Før faldte hun halvt i søvn på armen, og derefter lagde hende i seng.
jeg VED hun er træt ca hver 2 time, og det plejer tit at være når vi har lejet og jeg har giret hende ned igen, eller hvis hun lige har fået flaske, at jeg så ligger hende ind.
Idag har jeg så rendt 2000.0000 gange frem og tilbage for at sige Godnaaat og give sutten. ** Hun spytter bare sutten ud, eller græder, skriger utilfreds, eller "snakker"
sparker med Arme og ben
men i eftermiddags efter 30min gav hun op og faldte i søvn.
Nu har hun lagt inde i sengen i 40min, og efter 40min med utrilfreds skrig, snakken og spytten sutten ud, er hun nu faldet i søvn
ER DETTE DEN RIGTIGE MÅDE AT GØRE DET PÅ
Vi fik også at vide af SP at når hun var 4 mdr begyndte hun på "dårlige vaner", men her geare vi hende også ned når det er ved at være puttetid, så man ikke lige har leget flyvemaskine med hendes, og bom luk øjnene og sov!
Men ja, man kan sagtens hører forskel på om det er pyller eller gråd. Og er det direkte utryghed skal de selvfølgelig tages op og mærke een.
Madeleine kan godt bare ligge og lege med dine tær og fingre når hun er lagt, og snakke i evigheder. Så plejer vi efter noget tid at tjekke bleen og så ellers se om hun er sulten.
Anmeld