Hjælp, en afstemning så jeg får mere klarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

RiUL

Måske du bare skulle vente et par dage med at teste igen, så er du jo sikker på at få et rigtigt svar, hvis du er gravid. Den skulle jo gerne blive tydligere de næste par dage  

Min test var utydelig første gang, men streg nr 2 kunne altså ses, også på mobil, så har ikke stemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

oki : ) Får da et lille håb. hvor tydelig var testene hvis du skulle beskrive dem?

Åh..det svingede meget...men ofte var de nærmest usynlige eller måske lidt grumsede i stregen, så det var svært at se om der var noget eller ej. Men når jeg så testede nogle dage senere, så var den som regel blevet lidt mere tydelig, hvis altså ikek fosteret var gået til i mellemtiden.

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Nemlig jeg fik taget en ved lægen, som var lige så svag som den hjemme.

Hun mente den var negativ, men hun gik helt tæt på en lampe med briller på, og måtte vist give mig ret i at der var en mikroskopisk streg

skulle du os selv under lampen med testen før du kunne se den?

har jo taget nogle test nu, og lidt flere siden jeg oprettede indlægget. Og fik os manden til at tisse på en, som en i tråden her, os gjorde med sin mand haha.-- Og af dem jeg har testet som man ikke rigtig kan se noget på, så hvis man lyser nede fra op kigger for oven kommer begge streger frem , svagt (PÅ DEM JEG HAR TAGET) - På mandens test er INGENTING, kun kontrol stregen. Så mon den er der.? Ved selvf godt du ikke kan svare mig :&nbsp  Hvis ikke den er der, så burde man jo os kunne se to streger på mandens, når man sætter en lytge neden under, eller omvendt, 1 streg på mine som på mandens.

Hvad tænker du om det?

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

Anonym skriver:

skulle du os selv under lampen med testen før du kunne se den?

har jo taget nogle test nu, og lidt flere siden jeg oprettede indlægget. Og fik os manden til at tisse på en, som en i tråden her, os gjorde med sin mand haha.-- Og af dem jeg har testet som man ikke rigtig kan se noget på, så hvis man lyser nede fra op kigger for oven kommer begge streger frem , svagt (PÅ DEM JEG HAR TAGET) - På mandens test er INGENTING, kun kontrol stregen. Så mon den er der.? Ved selvf godt du ikke kan svare mig :&nbsp  Hvis ikke den er der, så burde man jo os kunne se to streger på mandens, når man sætter en lytge neden under, eller omvendt, 1 streg på mine som på mandens.

Hvad tænker du om det?

Ja det skulle jeg faktisk

Haha jeg har aldrig hørt om at få manden til at tisse på en Men det er da egentlig smart og jeg holder på at en streg er en streg! Det er jo meget forskelligt hvor hurtigt man danner HCG, så jeg vil mene den er der

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ja det skulle jeg faktisk

Haha jeg har aldrig hørt om at få manden til at tisse på en Men det er da egentlig smart og jeg holder på at en streg er en streg! Det er jo meget forskelligt hvor hurtigt man danner HCG, så jeg vil mene den er der

hihi så er jeg ikke den eneste, men nogle af dem kunne godt ses uden lys, andre skulle bruge lys, mandens test viske ikke en brik, hverken med eller uden lys, hvilket mine gjorde! : )

Jamen der var lige en i tråden her som nævnte det, så manden her hjemme skulle da os lige turen igennem haha. så jeg kunne sammenligne hans med mine ; D Og de er ikke ens kan jeg sige ; ) Men synes det er ærgeligt at de er blevet mere utydelige af at ligge i nogle timer. Men hååber du har ret

Må bare vente og se.  'men med folk som har oplevet det samme som mig, gør jo at håber holder lidt ved, vente, vente, vente  hehe

Anmeld

3. marts 2011

anmaj

første graviditet var den meget tydelig men anden gang var den ret utydelig... den blev dog mere stærk et par dage efter..

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

ØV hvor skuffende!! Den var meget negativ her til morgen

Anmeld

4. marts 2011

Majeha

Ked af at høre.

Den første jeg tog var knald positiv indenfor tiden. Den dag jeg skulle til 1. lægesamtale (uge 9, mener jeg) tog jeg den anden test fra pakken, bare så manden kunne se, hvordan en positiv test så ud. Der var den enormt svag, og forblev at være det

Men lægens viste dog også positiv, ved bare ikke hvor svagt/meget.

Anmeld

4. marts 2011

SiLiMiMa

Anonym skriver:

Hjæææælp.

ja,, det har jeg - og nr 2 streg kom først efter 10 minutter, men den var god nok - det var de billige teste fra rema1000 til 20 kr

heise, som stadig griner over, hvor utålmodig jeg var dengang - testede, da jeg kun var 3+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.