Hjælp, en afstemning så jeg får mere klarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Anonym trådstarter

ER DET FORRESTEN NOGLE BUTIKKER SOM HAR ÅBENT NU, HVOR DEN ENTEN SKRIVER GRAVID, IKKE GRAVID?

HAR NEMLIG FØR I TIDLIGERE GRAVIDUTETER KØBT DEM OVER NETTET. CLEAR BLUE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Mumto3

altså min første 'streg' var så svag at det blot var en svag skygge, min mand mente at det bestemt IKKE var en positiv test og at den der svag næsten helt utydelige skygge blot var en skygge fra der hvor test stregen ville have været HVIS jeg var gravid. Det endte med at min mand tog en g-test så vi havde en negativ test at sammenligne med

I dag er min svage skygge fyldt 7 år

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

mumto : Haha ej hvor sjovt kunne være vi skulle prøve det her hjemme !

Men som du os skriver, så har jeg nemlig os den ide at som din mand, at det da næsten må være der hvor stregen VILLE have været HVIS man var gravid.

Anmeld

3. marts 2011

Lotus86

Nu det ikke for at være lyseslukker eller noget, men man kan altså godt få en meget svag streg ved en biokemisk graviditet, hvor ægget sætter sig fast, men ikke bliver befrugtet.

Når det så er sagt, så kan du også meget vel være gravid, min første test var meeeget svag, men den var god nok, der er da i hvert fald noget der skubber på inde fra maven af lige nu

Du kan lige se min test, så har du noget du kan sammenligne med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

lotus : Dun test er tydligere end min, kan ikke tage billede af min. Min mobil kan heller ikke tage så tydeligt billede så tæt, og længere fra kan det ikke ses. hmmm . Men ja, tror desværre ikke den er der.

Men ja må nok teste om nogle dage så, erbare så utålmodig hvad sådan noget her angår.

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

Jeg har stemt ja, meget utydelig og var gravid! Lægen kunne ikke engang se stregen..

Anmeld

3. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hjæææælp.

Ja masser af gange fordi jeg hører til den type, der meget sent danner graviditetshormon.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg har stemt ja, meget utydelig og var gravid! Lægen kunne ikke engang se stregen..

oki spændende ; ) så du havde testen med nede og vise den, eller tog en der nede, og alligevel kunne lægen ikke se de to streger,trods lægen havde den tæt på? eller misforstår jeg

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja masser af gange fordi jeg hører til den type, der meget sent danner graviditetshormon.

Kærligst
Sussie

oki : ) Får da et lille håb. hvor tydelig var testene hvis du skulle beskrive dem?

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

Anonym skriver:

oki spændende ; ) så du havde testen med nede og vise den, eller tog en der nede, og alligevel kunne lægen ikke se de to streger,trods lægen havde den tæt på? eller misforstår jeg

Nemlig jeg fik taget en ved lægen, som var lige så svag som den hjemme.

Hun mente den var negativ, men hun gik helt tæt på en lampe med briller på, og måtte vist give mig ret i at der var en mikroskopisk streg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.