Hjælp, en afstemning så jeg får mere klarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du testet meeeget utydelig positiv så det dårligt kunne ses, OG STADIG været gravid ? Bare med en utydelig test.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.748 visninger
28 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Anonym trådstarter

Hjæææælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

tingimor

min test var 100 tydlig den kunne ikke blinke mere du er gravid 

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hjæææælp.

Altså definér meget svagt.. Det kommer jo an øjet der ser. Min første var svagt positiv, men man kunne sagtens se stregen. Men en var ikke lige så tydelig som den allersidste jeg tog.

Anmeld

3. marts 2011

Happiness

Min var næsten utydelig i starten, men efter et par dage blev den mere og mere tydelig Og ja, er gravid

Anmeld

3. marts 2011

Noahmor

Min var ikke så tydelig første gang jeg testede, men var så nok heller ikke mere end 4 uger henne. :-)

Anmeld

3. marts 2011

Sitrani

Altså.. man kan af gode grunde IKKE få nr. 2 stregen frem, heller ikke bare en lille smule, hvis man ikke er gravid... Du producerer kun det hormon, der frembringer stregen, hvis du er gravid.... så lige meget hvor utydelig den er, så skulle det altså meget gerne betyde, at du er gravid!!! Et forsigtigt tillykke herfra...

Anmeld

3. marts 2011

DLM

jeg testede først negativ (uge over tid) gik til lægen og stadig negativ. da jeg var ved at gå kom hun og hentede mig sagde at der var antydningen at en streg mere og ugen efter positiv

Anmeld

3. marts 2011

Fru'Rugaard

Man kan ikke teste falsk positiv
Sjældent at det sker, hvis det sker

Anmeld

3. marts 2011

kamtok

Prøv den digitale graviditetstest ... Der står der enten GRAVID eller IKKE GRAVID ..  Og hvis der står gravid på den, så er det ikke et falsk positivt resultat, men ikke gravid kan være en falsk negativt.. 

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvordan jeg vil beskrive testens svaghed?

Jamen den er så utydelig at man ikke lige med det blotte øje kan se den, men virkelig fokusere.

Resultatet på de 3 ud af 4 test som der er to streger på, er alle kommet inden for den rigtige tid, jamen højest 1 min.                Men her nu hvor de er tøttet og nogle af dem er nogle timer gamle, så er det sværer at se, men de siger jo os man ikke skal regne med resultat, tror det er 5 eller 10 min efter den er taget. Men ja de viste jo to meget utydelige inden for den tid man skal kigge.. hmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.