Mariehønen Malou - hvad er dit barn til fastelavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Ida.

TbCp skriver:

Min mor har også bare haft den flotteste flamenco-danser-kjole med hjem til Liva, fra Spanien, men om tøsen vil have den??? NIKS!

Så hun skal enten være skildpadde, hun eller sommerfugl.... det afhænger lidt af hvad hun har lyst til når hun vågner mandag morgen

Er det rigtigt?!! Pigerne er helt skøre med deres - og flamencoskoene har jo en lille hæl - de er simpelthen et syn, når de sådan er stadset helt ud

Godt at have lidt klædud-tøj i skuffen, så de vægelsindede 3-årige kan have noget at vælge mellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Lady Marion <3

Giraffen Alexander

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2011

Lolli

Zette skriver:

pindsvin? den vil jeg altså se! 

Lægger et billede ind når den er færdig - aner ikke om det er til at se, at det er et pindsvin (synes mest det ligner en bjørn med lange har på ryggen).

Anmeld

3. marts 2011

meem

Hvor er hun kær

Her er min trætte lille smølfine

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Er det rigtigt?!! Pigerne er helt skøre med deres - og flamencoskoene har jo en lille hæl - de er simpelthen et syn, når de sådan er stadset helt ud

Godt at have lidt klædud-tøj i skuffen, så de vægelsindede 3-årige kan have noget at vælge mellem

Ja hun fik dog ikke sko med til, måske det så havde været et hit

Sidste år efter fastelavn, købte jeg flere forskellige dragte på udsalg, det er meget godt nu

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

Zette skriver:

har I så købt 3 kostumer? 

Jeps!.... meeen jeg købte dem sidste år lige efter fastelavn, hvor de blev sat rigtig meget ned

Anmeld

3. marts 2011

smokin

Lolli skriver:

Lægger et billede ind når den er færdig - aner ikke om det er til at se, at det er et pindsvin (synes mest det ligner en bjørn med lange har på ryggen).

hahahahaha jeg glæder mig allerede utrolig meget! 

Anmeld

3. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

MarianneSonne skriver:

Hvor er han bare yndig, og  til jer fordi i respektere ham nok til at lade ham være prinsesse

tak..

Anmeld

9. marts 2011

Lolli

Zette skriver:

pindsvin? den vil jeg altså se! 

Så var der billede at mit lille pindsvin.  Og også lige lillesøster som blæksprutte.

Anmeld

9. marts 2011

roenlund

hvor er de bare fine begge to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.