Mariehønen Malou - hvad er dit barn til fastelavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.109 visninger
65 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

smokin

Her er min trætte og forkølet mariehøne - de har fastelavn 

i legestuen idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Mette.

Hvor er hun bare lækker. Min datter skal ikke klædes ud i år, da vi ikke kommer til fastelavn.

Anmeld

3. marts 2011

henh01

Min søn på 4 mdr skal være elefant, kun fordi br havde tilbud og jeg fik dragten for en hel 10'er

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2011

smokin

henh01 skriver:

Min søn på 4 mdr skal være elefant, kun fordi br havde tilbud og jeg fik dragten for en hel 10'er

ej hvor er den sød. jeg ville godt have haft Hafferlaf men kunne ikke finde den, så det blev til en mariehøne.

Anmeld

3. marts 2011

smokin

henh01 skriver:

ej hvor er den sød. jeg ville godt have haft Hafferlaf men kunne ikke finde den, så det blev til en mariehøne.

Anmeld

3. marts 2011

smokin

Mette. skriver:

Hvor er hun bare lækker. Min datter skal ikke klædes ud i år, da vi ikke kommer til fastelavn.

Jeg havde oprindeligt også tænkt at hun ikke skulle være klædt ud, men da jeg så der var fastelavn i legestuen så skulle hun ikke være den eneste der ikke var klædt ud. 

Anmeld

3. marts 2011

CarinaSB

Noah var spiderman .. Men nåede ikke at få taget billeder af ham .. Da han bestemt ikke ville have dragten på herhjemme .. så håber at hans dp mor fik taget et par billeder ... :)

Anmeld

3. marts 2011

Mette.

Zette skriver:

Jeg havde oprindeligt også tænkt at hun ikke skulle være klædt ud, men da jeg så der var fastelavn i legestuen så skulle hun ikke være den eneste der ikke var klædt ud. 

Nej, selvfølgelig skulle hun da også. Men vi er hverken i DP eller legestue her endnu, men næste år er der ingen tvivl om hun også skal.

Anmeld

3. marts 2011

dorthemus

Peace Malou...hvor er hun kær

Anmeld

3. marts 2011

smokin

dorthemus skriver:

Peace Malou...hvor er hun kær

Skal I noget onsdag? Ellers kommer Malou og jeg med KAGE!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.