Mariehønen Malou - hvad er dit barn til fastelavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Nemesis

Sara skal også være mariehøne..men her holdes der først fastelavn på mandag.

Jonas skal være Ben10!! 

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

miniuldahl

Malou skal være peter plys i år har ikke lige fået taget et billede af det endnu da vi ikke har prøvet den på hende

Anmeld

3. marts 2011

Sofia

Hvor er hun kær som mariehøne

Anmeld

3. marts 2011

smokin

ladydan1 skriver:

Sara skal også være mariehøne..men her holdes der først fastelavn på mandag.

Jonas skal være Ben10!! 

Jah, det er fordi Malou går i dagpleje og de ses med alle de andre dagplejebørn i vores by hver torsdag... så er det lidt sjovere at slå katten af tønden med 20 børn end med 4 

Anmeld

3. marts 2011

Nemesis

Zette skriver:

Jah, det er fordi Malou går i dagpleje og de ses med alle de andre dagplejebørn i vores by hver torsdag... så er det lidt sjovere at slå katten af tønden med 20 børn end med 4 

hihhihi ja. Sara har jo 10 andre i vuggestuen og de holder for sig selv. De får også en paptønde istedet..så der er chance for de rent faktisk kan slå tønden ned.

Anmeld

3. marts 2011

Alberts/

albert er bi og klovn

kunne ikke bestemme mig og vi skal også til to fastelavn(;

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2011

smokin

ladydan1 skriver:

hihhihi ja. Sara har jo 10 andre i vuggestuen og de holder for sig selv. De får også en paptønde istedet..så der er chance for de rent faktisk kan slå tønden ned.

de har lavet papirstønder til dp-børnene. jeg tror bare malou er der for chokoladens skyld 

Anmeld

3. marts 2011

Nemesis

Zette skriver:

de har lavet papirstønder til dp-børnene. jeg tror bare malou er der for chokoladens skyld 

hahahahaa chokolade..tsk tsk :-)

sara er også en slikmund...men tror faktisk ikke der er slik i tønden...

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

Mine piger skal være flamenco-danserinder - deres bedsteforældre har været på Gran Canaria for nylig og kom hjem med flamenco-kjoler, -sko og -hårpynt så det er så dejligt nemt

Anmeld

3. marts 2011

*Sofie*

Min Malou ska være Pippi Langstrømpe i morgen i vuggestue
Min veninde i klassen har syet to par strømpebukser sammen, så hun får et grønt ben og et orange ben. Så får hun en kjole på, hvor jeg syr nogle lapper på, rottehaler og så får hun et par fregner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.