Hvad skal jeg gøre? Sende ham i dagpleje eller blive hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

missie20

Vil lige sige jeg føler med dig og vi er på samme side, da min søn på snart 11 måneder har været syg i 3-4 uger med lungebetændelse og mellemørebetændelse. Han er ovre penicilinen, og har det klart bedre, men stadig snottet og hoster meget. Lægen sagde det var en virus efter penicilin behandlingen. Så vores historier lyder meget ens.
Men hæv hovedgæret hos ham. Sug snot ud så ofte du kan, især før puttetid, og giv evt. kamile the. Ved ikke hvor gammel din søn er. Men det er meget vigtigt han får væske. Så bare put i ham med æblemost og saftevand.

Men hvis din søn er glad og sig selv og feberfri, ville jeg putte ham i dagpleje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Ryberg

missie20 skriver:

Vil lige sige jeg føler med dig og vi er på samme side, da min søn på snart 11 måneder har været syg i 3-4 uger med lungebetændelse og mellemørebetændelse. Han er ovre penicilinen, og har det klart bedre, men stadig snottet og hoster meget. Lægen sagde det var en virus efter penicilin behandlingen. Så vores historier lyder meget ens.
Men hæv hovedgæret hos ham. Sug snot ud så ofte du kan, især før puttetid, og giv evt. kamile the. Ved ikke hvor gammel din søn er. Men det er meget vigtigt han får væske. Så bare put i ham med æblemost og saftevand.

Men hvis din søn er glad og sig selv og feberfri, ville jeg putte ham i dagpleje.

åhh det lyder til at have været en slem omgang for jer

Hovedgærdet er hævet, men hjælper ikke særlig meget når han roder rundt og ligger på kryds og tværs..

han er hævet i barnevognen, så han ligger opad..

kamillethe forsøger jeg at få i ham (Har han aldrig ville have)

Tilbyder ham ALT slags væske... får MAX 200ml væske i ham om dagen lige pt.

og suge snot ud må jeg ikke, han bliver SÅ hysterisk og skriger og vrider sig, det er faktisk umuligt, derfor jeg bruger saltvandsdråberne.....

Men tak for dine råd.. og Lasse er 10 måneder her d.7 ... Så det er en "træls" alder at være syg i.. vi kan jo ikke sige hvad der er i vejen!!

Håber virkelig ikke han vil være syg i så mange uger.. så falder jeg om.... Føler med jer! og rigtig god bedring til din dreng også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.