Ja undskyld jeg sådan spammer jer med Lasse og hans sygdom, det fylder bare utrolig meget i mig og ikke nemt når man står alene med det!
Lige hurtigt: Lasse har været snottet i 4 uger, hostet i 3 uger, i fredags fik han konstateret mellemørebetændelse + væske i ørerne.
Idag har jeg så været til læge igen med Lasse og tilstanden har ikke ændret sig, trods penicilin kur, bricanyl, panodil og saltvandsdråber..
Han har haft en feber fri dag idag!! Stort skridt, men hans ører er stadig røde, han sover ikke optimalt, drikker næsten ikke og er ekstremt pyller!! (forståeligt)
Lægen sagde at det var mærkeligt penicilinen ikke virkede, og tænkte det måske kunne være en virus så jeg skulle afvente og se.. (virus=smitter) ..
Jeg startede i min socialrådgiver praktik i sidste uge, og har haft fravær fredag, mandag, tirsdag kunne jeg skaffe pasning så der var jeg afsted, idag har jeg haft fravær, og nu står mit store spørgsmål...
Skal jeg sende ham i dagpleje imorgen nu hvor han har haft en feberfri dag, eller skal jeg holde ham hjemme, fordi han jo stadig er skidt tilpas...
Hvad ville i gøre?
Anmeld