Anonym skriver:
Jeg har valgt at være anonym, fordi jeg før er blevet slagtet for at sige min mening, af folk som tog noget generelt meget nært. Det gider jeg ikke igen, det er spild af tid og energi.
Som jeg siger, vist endda flere gange, så er min mening ikke at kritisere nogen eller stille spørgsmål til intelligensen af pigerne herinde. Det er ren og skær UNDREN, når jeg ser ord, som tydeligvis ikke er en slåfejl. Jeg tænker ikke, det er Jordens undergang, men jeg undrer mig over, om mange rent faktisk staver så dårligt, som det ser ud til?
Men når man læser dit indlæg lyder det som om, at man bare er uintelligent og/eller doven, hvis man ikke kan stave, med mindre man er ordblind. Men der findes jo folk, som staver dårligt, selvom de ikke er ordblinde, og det kan der være mange årsager til. De er jo ikke mindre intelligente af den grund. Naturligvis er det altid fint at gøre et forsøg med stavningen, men så længe det er nemt at forstå hvad folk skriver - trods stavefejl - ser jeg ingen alarm. Jeg går ikke så meget op i det, heller ikke når jeg blogger. Folk fanger meningen. Til gengæld er min kære kæreste journaliststuderende og ser altid mine fejl med det samme, det er altid lidt surt
Der er jo bare nogen, som eksempelvis kommer fra baggrunde, hvor der ikke har været særlig stor opbakning til at lære at stave og kunne de almene færdigheder i skolen. Og de skal de absolut ikke dømmes elles klandres for, for det er jo ikke deres skyld. Så jeg tænker ikke over det overhovedet, når jeg ser stavefejl herinde. Heller ikke hvis jeg læser et indlæg skrevet af en ordblind. Det tager lidt længere tid at læse, men pyt med det 
Anmeld