Vil lige dele dette med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Kamulla

hvor er de flotte.. og smuk pige  det rør mig dybt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

JulieE

Hvor er det nogle flotte collager, Hun var virkelig en smuk pige!!! Det gør mig uendelig ondt at hun fremover kun skal være hos jer som minder og billeder!! Det er så meningsløst!!!

Anmeld

2. marts 2011

Englebassen82

Super Flot.. Siger meget mere end 1000 ord.

Skal nok blive rigtig flot og et evigt minde om kærlighed.

Anmeld

2. marts 2011

CmarianN

Talbutikken skriver:

Dette er nogle collager, jeg har lavet de sidste par dage til min datters mindevæg vores stue..

Hvor er det smukt!

Føler simpelthen så meget med jer. 

Der er ingen ord for det der er sket!

Held og lykke fremover 

Anmeld

2. marts 2011

Talbutikken

Heldigvis har jeg altid været god til at tage en masse billeder, hvilket jeg sætter stor pris på i dag, det have været helt forfærteligt slet ikke at have nogen.. Hendes lille søster få desværre aldrig muligheden for at lære hende at kende, men minderne og billederne vil altid være der, så hun vil altid vide at hun har en store søster i himlen.

Anmeld

2. marts 2011

Turtles

2. marts 2011

MariaJ

Hvor var hun smuk, og hvor er det en fin måde at lade hende være til stede i jeres hjem og hverdag.

Anmeld

2. marts 2011

oo

nej, jeg blir simpelthen så rørt hver gang jeg tænker på jer, jeg kan slet ikke holde ud, at du har mistet din store pige  og når jeg ser billederne af hende, er det virkelig underligt at tænke på, at hun ikke er mere. Hun ser ud til at have været en rigtig glad ung pige og hvor er det fantastisk at du har alle de billeder, så I kan have hende "med" i familien selvom hun fysisk er væk. Hun vil altid være her når du ærer hendes minde på den måde!

tusind tanker til jer

Anmeld

2. marts 2011

B&J

Billeder siger mere ind 1000 ord og hold op hvor er de billeder så super smukke og det vil være et stor minde af hænge på jeres væg.

Mine tanker er hos jer

Anmeld

2. marts 2011

Brams

Wow, jeg sidder med tårer i øjnene - hvor er de smukke og hvor jeg dog føler med Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.