Vil lige dele dette med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Mi

Hvor er hun da skøn og smuk. Hun må bestemt være den stjerne på himlen som lyser klarest

Marianne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

signe.

Virkelig smukt. der er ingen ord der kan beskrive jeres smerte, og ingen ord vi kan komme med for at gøre savnet lettere. Hun var heldig at have jer, og omvendt. Og er sikker på hun passer på jer nu fra et bedre sted..

Anmeld

4. marts 2011

Fru Nielsen

Smukke billder... Hun var en køn pige!

Har tænkt på dig og din familie den sidste tid... Må være helt forfærdeligt! Kan på ingen måde sige jeg føler med jer, for jeg kan overhovedet ikke sætte mig ind i hvordan jeg skal føle... Men jeg sender jer en masse varme tanker!

Knus

Anmeld

4. marts 2011

Miia90

Sikken en smuk datter du har dig, som nu er blevet til den smukkeste engle  dejligt navn din pige har

til dig fra mig

Anmeld

4. marts 2011

2721

Sidder med tåre i øjnene, hvor er det dog smukt og samtidig sørgeligt. Hvor er hun smuk

Anmeld

4. marts 2011

Pia.

Sødeste Selina, som jeg har sagt før, så er det bare så skønne billeder - det gør så ondt på mig at smukke Felicia ikke er her mere - tænker på jer hver dag og faktisk meget på Simon som har så svært ved at forstå det hele ... Livet er så uretfærdigt...

Knus til jer alle...

Anmeld

14. maj 2011

Vinker

Talbutikken skriver:

Dette er nogle collager, jeg har lavet de sidste par dage til min datters mindevæg vores stue..

Så flot lavet!

Anmeld

14. maj 2011

Talbutikken

Vinker skriver:

Så flot lavet!

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.