Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mulle7430 skriver: spørger måske dumt for kan ski ikke min geografi men kommer jeg ikke forbi deroppe når vi skal til Hirsthals
spørger måske dumt for kan ski ikke min geografi men kommer jeg ikke forbi deroppe når vi skal til Hirsthals
Øhm jo men ved ikke om du kommer forbi Brovst Tjekker lige krak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mulle7430 skriver: ved det slet ikke sån noget kan jeg ikke finde ud af hehe men byd et eller andet
ved det slet ikke sån noget kan jeg ikke finde ud af hehe men byd et eller andet
kan ikke så godt byde på min venindes vegne. men skal da lige vise hende den..
o1Mutte skriver: Øhm jo men ved ikke om du kommer forbi Brovst Tjekker lige krak
ok smiler
Det gør du ikke :/ Så skal du til at af motorvejen og det bliver en stor omvej så
nettemor skriver: kan ikke så godt byde på min venindes vegne. men skal da lige vise hende den..
bare helt iorden
Åh er uddannet indenfor og arbejder med vin, bor i Kolding men har bare ingen mulighed for at hente den
o1Mutte skriver: Det gør du ikke :/ Så skal du til at af motorvejen og det bliver en stor omvej så
øv
Ox. skriver: Åh er uddannet indenfor og arbejder med vin, bor i Kolding men har bare ingen mulighed for at hente den
øvøv
mulle7430 skriver: øvøv
Ja og har bare ledt, ledt og LEDT efter noget der var lidt mere specielt .. Suuk ..
mulle7430 skriver: øv
Ja rigtig meget, for den er skide flot og speciel. Ville have været en god gave til min mor som snart har fødselsdag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128