Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej
jeg har en vinreol til salg den er 51 cm i dia og 170 cm høj og den er rå hvid med flot mønster foroven er der plads til og hænge glas og i lågerne er der plads til andre flasker feks spritus og der er plads til 21 flasker vin kom med et bud den har været dyr fra ny
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
slet ikke nogen der ville give et bud
mulle7430 skriver: hej jeg har en vinreol til salg den er 51 cm i dia og 170 cm høj og den er rå hvid med flot mønster foroven er der plads til og hænge glas og i lågerne er der plads til andre flasker feks spritus og der er plads til 21 flasker vin kom med et bud den har været dyr fra ny
op
Hvor er den flot.. Har desværre ikke plads til den herhjemme.. Men opper lige for dig
Nadia&Daniel skriver: Hvor er den flot.. Har desværre ikke plads til den herhjemme.. Men opper lige for dig
takker det var sødt af dig
mulle7430 skriver: takker det var sødt af dig
Er faktisk fascineret af, at en vinreol kan være så fin.. Vi har selv den grimmeste (ifølge mig) stående herhjemme.. Ville ønske stuen var større..
Nadia&Daniel skriver: Er faktisk fascineret af, at en vinreol kan være så fin.. Vi har selv den grimmeste (ifølge mig) stående herhjemme.. Ville ønske stuen var større..
ja synes selv den er super flot men den fylder bare især når den er tom har haft den i mange år nu...nu håber jeg der måske er andre der kan få glæde af den meeeen det virker ikke rigtig for mig mine salgs ting
mulle7430 skriver: ja synes selv den er super flot men den fylder bare især når den er tom har haft den i mange år nu...nu håber jeg der måske er andre der kan få glæde af den meeeen det virker ikke rigtig for mig mine salgs ting
Kender det godt - alt for godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128