flot stor vinreol ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.680 visninger
31 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

mulle7430

hej

jeg har en vinreol til salg den er 51 cm i dia og 170 cm høj og den er rå hvid med flot mønster  foroven er der plads til og hænge glas og i lågerne er der plads til andre flasker feks spritus og der er plads til  21 flasker vin  kom med et bud  den har været dyr fra ny

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

mulle7430

slet ikke nogen der ville give et bud

Anmeld

14. marts 2011

mulle7430

mulle7430 skriver:

hej

jeg har en vinreol til salg den er 51 cm i dia og 170 cm høj og den er rå hvid med flot mønster  foroven er der plads til og hænge glas og i lågerne er der plads til andre flasker feks spritus og der er plads til  21 flasker vin  kom med et bud  den har været dyr fra ny

op

Anmeld

20. marts 2011

mulle7430

mulle7430 skriver:

hej

op

Anmeld

27. marts 2011

mulle7430

27. marts 2011

Nadia&Daniel

Hvor er den flot.. Har desværre ikke plads til den herhjemme.. Men opper lige for dig

Anmeld

27. marts 2011

mulle7430

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er den flot.. Har desværre ikke plads til den herhjemme.. Men opper lige for dig

takker  det var sødt af dig

Anmeld

27. marts 2011

Nadia&Daniel

mulle7430 skriver:

takker  det var sødt af dig

Er faktisk fascineret af, at en vinreol kan være så fin.. Vi har selv den grimmeste (ifølge mig) stående herhjemme.. Ville ønske stuen var større..

Anmeld

27. marts 2011

mulle7430

Nadia&Daniel skriver:

Er faktisk fascineret af, at en vinreol kan være så fin.. Vi har selv den grimmeste (ifølge mig) stående herhjemme.. Ville ønske stuen var større..

ja synes selv den er super flot  men den fylder bare især når den er tom  har haft den i mange år nu...nu håber jeg der måske er andre der kan få glæde af den meeeen det virker ikke rigtig for mig mine salgs ting  

Anmeld

27. marts 2011

Nadia&Daniel

mulle7430 skriver:

ja synes selv den er super flot  men den fylder bare især når den er tom  har haft den i mange år nu...nu håber jeg der måske er andre der kan få glæde af den meeeen det virker ikke rigtig for mig mine salgs ting  

Kender det godt - alt for godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.