Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mulle7430 skriver: hej jeg har en vinreol til salg den er 51 cm i dia og 170 cm høj og den er rå hvid med flot mønster foroven er der plads til og hænge glas og i lågerne er der plads til andre flasker feks spritus og der er plads til 21 flasker vin kom med et bud den har været dyr fra ny
hej
jeg har en vinreol til salg den er 51 cm i dia og 170 cm høj og den er rå hvid med flot mønster foroven er der plads til og hænge glas og i lågerne er der plads til andre flasker feks spritus og der er plads til 21 flasker vin kom med et bud den har været dyr fra ny
Hvad skal den koste, og hvor bor du Den er liidt stor at sende
o1Mutte skriver: Hvad skal den koste, og hvor bor du Den er liidt stor at sende
hva vil du give ..bor i Ikast ja tror den er for stor til postkassen hehe
mulle7430 skriver: hva vil du give ..bor i Ikast ja tror den er for stor til postkassen hehe
Øøv Ikast er alt for langt væk Bor i Nordjylland nemlig.
hva tænker du af pris. har muligvis en veninde der kunne være interesseret.
o1Mutte skriver: Øøv Ikast er alt for langt væk Bor i Nordjylland nemlig.
spørger måske dumt for kan ski ikke min geografi men kommer jeg ikke forbi deroppe når vi skal til Hirsthals
nettemor skriver: hva tænker du af pris. har muligvis en veninde der kunne være interesseret.
ved det slet ikke sån noget kan jeg ikke finde ud af hehe men byd et eller andet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128