Jeres putteritualer...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

CiSo

Her har vi faktisk ikke et fast putteritual endnu.. Måske vi burde begynde på det?? fordi han bliver altid bare lagt til brystet og falder i søvn der, og så ligger jeg ham bare over i hans seng, når han er faldet i søvn?

Er der et bestemt tidspunkt det er bedst at begynde med de putteritualer eller er det helt op til en selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Mai-pigen

sophieamalia skriver:

Her har vi faktisk ikke et fast putteritual endnu.. Måske vi burde begynde på det?? fordi han bliver altid bare lagt til brystet og falder i søvn der, og så ligger jeg ham bare over i hans seng, når han er faldet i søvn?

Er der et bestemt tidspunkt det er bedst at begynde med de putteritualer eller er det helt op til en selv?

Det er vidst meget forskelligt hvornår man begynder... Jeg havde det fint med at gøre det samme som dig,, og er som sagt først lige startet op med putteritual nu her... Han var ca.4½ mdr..

Anmeld

1. marts 2011

PernilleB

Mai-pigen skriver:

De er sgu kloge de kære små... Hun er lidt større så, siden hun kan rejse sig...

Ja, hun er 9 mdr. og ar fuld fart frem ad... Hun kravler rent nu og går langs bordkanter, så hun er alle steder... Men her igår, var en godt eksempel på nå hun skal puttes... hun vågnede kl 18.30 igen, og var oppe i 1 time ca... Så viste hun at nu var hun træt, fint... Ind og ligge hende ned, give sutten, putte op med dynen, og hen og rulle rullegadinet ned og bum, der kom ikke så meget som en lyd fra hendehun sov....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.