Jeres putteritualer...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

morethanperfect

Mai-pigen skriver:

Det er nok det der med at være hård det kniber lidt med!! Idag har vi haft en succes oplevelse....dejligt!! Men det er muligvis rigtigt at uro er lige med legetid!!

Det tror jeg desværre .. Men tror det er svært hvis man først vender ham til han skal falde i søvn til den , og så bagefter tager den fra ham .. Hvis du ved hvad jeg mener ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Mai-pigen

morethanperfect skriver:

Det tror jeg desværre .. Men tror det er svært hvis man først vender ham til han skal falde i søvn til den , og så bagefter tager den fra ham .. Hvis du ved hvad jeg mener ?

Jeg tænder den heller ikke... Han ligger bare lige og kigger på den og mig imens jeg synger, og så slukker vi lyset..

Anmeld

28. februar 2011

morethanperfect

Mai-pigen skriver:

Jeg tænder den heller ikke... Han ligger bare lige og kigger på den og mig imens jeg synger, og så slukker vi lyset..

Ja okay .. Så tror jeg ik det gør noget

Men ellers lyder det fornuftigt syns jeg 

Mn skal bare være såå tålmodig med de små .. 

Anmeld

28. februar 2011

Mai-pigen

morethanperfect skriver:

Ja okay .. Så tror jeg ik det gør noget

Men ellers lyder det fornuftigt syns jeg 

Mn skal bare være såå tålmodig med de små .. 

Ja det ér det.. Vi vil så nok også lige flytte ham ind på eget værelse, inden har bliver alt for bevidst...  Har sgu glemt hvordan det var med den første....

Anmeld

28. februar 2011

morethanperfect

Mai-pigen skriver:

Ja det ér det.. Vi vil så nok også lige flytte ham ind på eget værelse, inden har bliver alt for bevidst...  Har sgu glemt hvordan det var med den første....

Hehe .. Jamen tiden går hurtigt

Anmeld

28. februar 2011

Palaja

Mai-pigen skriver:

Ok...hvornår indførte i rutinen?? Altså hvor gammel var hun..

Det kan godt være du har ret, men grunden til at jeg ammer i stuen er fordi at så kan hns far også putte, da vi har en freng mere, der gerne vil puttes af mor indimellem....

Ahhh OK, her er der indtil videre kun Marie, så hun skal ikke dele mor med nogen Det er altid mig der putter... Men kunne far ikke overtage efter amning selvom I er i soveværelset og så kan du gå ind og putte den store?? Altså jeg ved nu heller ikke om det ville gøre en forskel for Peter, men jeg forestiller mig at det hjælper Marie med at falde til ro...

Hun var 2,5 måned da vi begyndte med at putte hende på denne måde. 

Anmeld

28. februar 2011

SHERO

Elias har altid haft et ret kort putteritual, han blir forvirret hvis jeg synger (synger vist dårligt hehe) Så her får han børstet tænder, en tør ble og nattøj på. Så blir han lagt i sengen, får dyne på, siger godnat og elsker dig og så går jeg ud, sådan har jeg gjort siden han var 5-6 mdr. 9 ud af 10 af gangene ligger han sig til at sove, enkle gange skal jeg lige gå ind til ham igen, og gøre det samme og fortælle at jeg sidder lige inde i stuen.

Han har haft perioder hvor han ikke kunne finde ro, så blir han svøbt i dynen, og så falder han i søvn. Det fungere rigtig godt, han vil helst snakke sig selv i søvn, for sidder jeg der går der bare balade i den...

Anmeld

28. februar 2011

Mai-pigen

Palaja skriver:

Ahhh OK, her er der indtil videre kun Marie, så hun skal ikke dele mor med nogen Det er altid mig der putter... Men kunne far ikke overtage efter amning selvom I er i soveværelset og så kan du gå ind og putte den store?? Altså jeg ved nu heller ikke om det ville gøre en forskel for Peter, men jeg forestiller mig at det hjælper Marie med at falde til ro...

Hun var 2,5 måned da vi begyndte med at putte hende på denne måde. 

Jo han kunne såmænd også godt overtage derinde...men idag var en succes oplevelse!! Dejligt.... Nu tror vi på det lidt igen!!

Anmeld

28. februar 2011

Mai-pigen

Tullen85 skriver:

Elias har altid haft et ret kort putteritual, han blir forvirret hvis jeg synger (synger vist dårligt hehe) Så her får han børstet tænder, en tør ble og nattøj på. Så blir han lagt i sengen, får dyne på, siger godnat og elsker dig og så går jeg ud, sådan har jeg gjort siden han var 5-6 mdr. 9 ud af 10 af gangene ligger han sig til at sove, enkle gange skal jeg lige gå ind til ham igen, og gøre det samme og fortælle at jeg sidder lige inde i stuen.

Han har haft perioder hvor han ikke kunne finde ro, så blir han svøbt i dynen, og så falder han i søvn. Det fungere rigtig godt, han vil helst snakke sig selv i søvn, for sidder jeg der går der bare balade i den...

Lyder dejlig nemt, og sådan foregik det stort set også med min den første.... Men ingen børn er ens jo, vi havde dog en succesoplevelse idag, dejlig nemt og smertefrit...dejligt!!

Anmeld

28. februar 2011

Palaja

Mai-pigen skriver:

Jo han kunne såmænd også godt overtage derinde...men idag var en succes oplevelse!! Dejligt.... Nu tror vi på det lidt igen!!

Det er vist også bare det man bliver nødt til. Tro tro tro Og nogle aftener er gode og andre knapt så gode.

Håber i får flest af de gode 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.