baby 8+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Senia

Astasmor skriver:

har allerede vandrejournalen hjemme, det fik jeg da jeg fik det bekræftet.

har lidt på fornemmelsen det bliver en pige igen. men føler også på en måde der måske er to der inde.
så glæder mig bare rigtig meget til scanning for at se om den følelse er rigtig.

Ej hvor spændende! Har i tvillingeri familien?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

NinaNymannMadsen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Ej hvor spændende! Har i tvillingeri familien?

på min side har vi ikke hvad vi ved af hvertfald. og min kæreste er selv tvilling men det har ikk meget at sige når det er hans side jo siges det.

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Astasmor skriver:

på min side har vi ikke hvad vi ved af hvertfald. og min kæreste er selv tvilling men det har ikk meget at sige når det er hans side jo siges det.

Uha.. ja, det er noget med at det er kvinden der styre hvor mange der skal være.

Men kunne nu alligevel være spændende Kunne I begge godt tænke jer tvillinger?

Anmeld

4. marts 2011

NinaNymannMadsen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Uha.. ja, det er noget med at det er kvinden der styre hvor mange der skal være.

Men kunne nu alligevel være spændende Kunne I begge godt tænke jer tvillinger?

han er radsenslagende ved tanken om at det kunne være tvillinger og jeg vil bare syntes det er dejligt. men det vil blive hårdt hvis det er.

Anmeld

4. marts 2011

Senia

han er radsenslagende ved tanken om at det kunne være tvillinger og jeg vil bare syntes det er dejligt. men det vil blive hårdt hvis det er.

Ja, det med at have 2 kræver meget, og giver nok en endnu mindre tid for sig selv end hvis man har 1. Men mindre I er heldige og de får samme rutiner, og så kommer der det med amningen..

Men igen, der er jo noget helt igennem fantastisk ved at få tvillinger. Vil selv helt vild gerne have tvillinger Tror dog ikke på at det sker, men en sund og rask baby, er nu også bare det vigtigste

Anmeld

4. marts 2011

NinaNymannMadsen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Ja, det med at have 2 kræver meget, og giver nok en endnu mindre tid for sig selv end hvis man har 1. Men mindre I er heldige og de får samme rutiner, og så kommer der det med amningen..

Men igen, der er jo noget helt igennem fantastisk ved at få tvillinger. Vil selv helt vild gerne have tvillinger Tror dog ikke på at det sker, men en sund og rask baby, er nu også bare det vigtigste

ja nemlig.

vil dog ikke amme den her gang, vil ikke igennem det samme marerit som jeg havde med asta. var sur hele tiden fordi kenneth ikke hjalp til med hende og træt fordi det kun var mig der vågnede om natten og sådan noget. men det jo klart nok når hun er bryst barn.
vi har aftalt at den her skal være flaskebarn så han også kan hjælpe med og så vi ikke skal igennem det samme en gang til

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Astasmor skriver:

ja nemlig.

vil dog ikke amme den her gang, vil ikke igennem det samme marerit som jeg havde med asta. var sur hele tiden fordi kenneth ikke hjalp til med hende og træt fordi det kun var mig der vågnede om natten og sådan noget. men det jo klart nok når hun er bryst barn.
vi har aftalt at den her skal være flaskebarn så han også kan hjælpe med og så vi ikke skal igennem det samme en gang til

Kan godt følge dig. Kæmpede selv i 3 mdr. med Kian, før jeg måtte opgive :/

Men ihh hvor bliver det dejligt med en lille ny. Er han så opsat på at stå op om natten og give mad ind imellem?

Anmeld

4. marts 2011

NinaNymannMadsen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Kan godt følge dig. Kæmpede selv i 3 mdr. med Kian, før jeg måtte opgive :/

Men ihh hvor bliver det dejligt med en lille ny. Er han så opsat på at stå op om natten og give mad ind imellem?

ja. han giver hvertfald udtryk for han gerne vil hjælpe. han sagde selv at det skulle være flaskebarn så han kunne hjælpe noget mere med.

Anmeld

4. marts 2011

Senia

ja. han giver hvertfald udtryk for han gerne vil hjælpe. han sagde selv at det skulle være flaskebarn så han kunne hjælpe noget mere med.

Det er da dejligt Og ja, det er altså lidt lettere at have lidt alenetid når kæresten kan hjælpe til med at give mad

Herhjemme var kæresten stor fortaler af flaske, dog er det kun hver anden dag han giver en enkelt flakse. Men hey, det er da bedre end ingenting

Anmeld

4. marts 2011

NinaNymannMadsen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Det er da dejligt Og ja, det er altså lidt lettere at have lidt alenetid når kæresten kan hjælpe til med at give mad

Herhjemme var kæresten stor fortaler af flaske, dog er det kun hver anden dag han giver en enkelt flakse. Men hey, det er da bedre end ingenting

bare han hjælper med det er jo det der tæller.
med asta var det mig der gjorde stort set alt det første halve år med hende det er altså bare hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.